سمینار از مانیتور تا چاپ برگزار می‏شود


اخبار چاپ:«سمینار از مانیتور تا چاپ بیست و سوم اسفند ماه برگزار می‏شود.»

به گزارش اخبار چاپ، سیامک دری، استاد مرکز علمی کاربردی شماره 5 فرهنگ و هنر با اعلام این مطلب به اخبار چاپ گفت: موضوع این سمینار که با همکاری سایت تازه تاسیس مدیریت رنگ برگزار می شود، مقوله مدیریت رنگ است و اینکه چگونه باید نرم افزارهای موجود را برای یک کار چاپی کالیبره کنیم.
وی درباره مشکلات رنگ در چاپ گفت: بسیاری از گرافیست ها و کسانی که در کار چاپ هستند، درباره اینکه پروفایل مونیتور خود را چگونه بسازند تا نمونه رنگ با آنچه از چاپ بیرون می آید کمترین اختلاف را داشته باشد بی اطلاع هستند.
دری افزود: در این سمینار به بحث درباره این مقوله اساسی پرداخته می شود و مخاطبان آن را گرافیست ها، لیتوگرافان، چاپخانه داران و ناشران تشکیل می دهند.
وی گفت: برای این سمینار که حدود سه ماه درباره محتوای آن کار شده است، 250 نفر مخاطب را پیش بینی کرده ایم.
او درباره اطلاع رسانی درباره برگزاری این سمینار نیز گفت: فراخوان این سمینار در سایت مدیریت رنگ قابل دسترسی است و در عین حال برای سایت ها و خبرگزاری ها و بیش از هزار مرکز مرتبط با مقوله رنگ در چاپ ارسال شده است که از جمله آنها می توان به انجمن طراحان گرافیک، دانشگاه سوره، دانشگاه تهران و مراکز علمی کاربردی اشاره کرد.
مباحث این سمینار توسط مانی نورایی  و سیامک دری ارائه می شود و سایت مدیریت رنگ نیز به معرفی نرم افزاری در این زمینه می پردازد.
این سمینار از ساعت 9 تا 17 روز بیستم اسفند ماه در مجتمع نیروگاهی طرشت (برق آلستوم) برگزار می شود.

 

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ دوشنبه ۳ اسفند
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ سوم اسفندکلیدها : دری نورایی مهندس چاپ رنگ گرافیست


سیامک دری

اصلاح خبر: این سمینار با همکاری آقای مانی نورایی برگزار میشود





نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: