98 درصد صنایع دستی، بسته‌بندی ندارد


اخبار چاپ: مدیركل حفظ و احیای سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری كشور گفت: در حال حاضر 98 درصد محصولات صنایع دستی بسته‌بندی ندارد.

به گزارش اخبار چاپ به نقل از فارس، یحیی رحمتی با اشاره به اینكه بسته‌بندی محصولات صنایع دستی از ابعاد مختلف تاثیر بسزایی دارد، اظهار داشت: بسته‌بندی محصولات صنایع دستی علاوه بر نقش نگهدارنده ارزش افزوده بالایی نیز به همراه دارد.
وی با بیان اینكه بسته‌بندی مطلوب محصولات صنایع دستی می‌تواند در بازارهای جهانی تاثیر‌گذار باشد، افزود: علاوه بر این در جذب مشتری و فروش بهینه آن نیز موثر است.
مدیركل حفظ و احیای سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری كشور با اشاره به اینكه هم اكنون 33 درصد خرید صنایع دستی در كشورهایی اروپایی و آمریكایی از این طریق انجام می‌گیرد، تصریح كرد: در این راستا، سازمان میراث فرهنگی اقدامات موثری را در دست انجام دارد.
رحمتی با اشاره به اینكه برای اولویت قرار دادن محصولات صنایع دستی در كشور 33 نوع محصول تعیین شده است، خاطر نشان كرد: از این تعداد، دو محصول برای استان زنجان در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینكه محصولات صنایع دستی استان زنجان در ارتباط با مصنوعات ساخته شده، ملیه كاری است گفت: به لحاظ تنوع رشته و قدمت در نظر گرفته شده است.
مدیركل حفظ و احیای سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری كشور در ادامه به تجهیز كارگاه‌های مختلف صنایع دستی در سال‌جاری اشاره كرد و افزود: امسال شش كارگاه در شش استان تجهیز و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ يکشنبه ۲ اسفند
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ دوم اسفندکلیدها : بسته بندی زنجان میراث مدیرکل


مشکلات!

الان همه مشکلات مملکت حل شده مونده فقط بسته‏بندی صنایع دستی دیگه...!





نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: