همكاری گسترده مانرولند و بودونی


اخبار چاپ: مانرولند انگلستان همكاری خود با شركت سیستم‌های مدیریت رنگ «بودونی» را آغاز كرد تا نرم‌افزارهای مختلف این شرکت را در اختیار مشتریان قرار دهد.این نرم افزارها كه «پرس ساین»، «پروف ساین» و «ویو ساین» نام دارند، بنا بر اظهارات مدیران مانرولند كنترل رنگ را مطابق با استاندارد ایزو12647 انجام می‌دهند.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از پرینتینگ تاك، این سازنده دستگاه های چاپ گفته به این ترتیب، تامین این نرم‌افزار با خدمات كاملا شخصی شده چاپ برای كمك به مشتریانی كه به دنبال دستیابی به استاندارد ایزو 12647 كه استانداردی بین‌المللی برای رنگ است، با هم تركیب خواهند شد. از این پس نرم افزارهای پرس ساین، پروف ساین و ویو ساین بودونی در مانرولند موجودند.

مانرولند اعلام كرده است برای بررسی هر جنبه‌ای از فعالیت‌های چاپ كه به نوعی بر رنگ تاثیرگذار است نظیر كاغذ، جوهر و خود دستگاه‌های چاپ همچنان به همكاری خود با بودونی ادامه خواهد داد.

این شركت همه سیستم‌های لازم را یكپارچه خواهد كرد و كارمندان را آموزش خواهد داد و همچنین پشتیبانی پس از فروش به جهت ادامه كارآمدی استاندارد ایزو 12647 ادامه‌دار خواهد بود.

استوارت كر، مدیر پشتیبانی كاربردهای فنی در مانرولند انگلستان گفت: «انطباق با ایزو 12647 نیازمند دانش گسترده‌ای از تئوری رنگ، خدمات پیش از چاپ و تثبیت است كه همه این‌ها می‌توانند گیج‌كننده باشند.ولی همكاری با بودونی متخصصان تكنولوژی چاپ ما را با تخصص‌های بودونی یكی خواهد كرد و برای كاربران دستگاه‌های ما نقطه مشتركی از بهترین‌های این دو تخصص را فراهم خواهد آورد.»

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ شنبه ۱ اسفند
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ اول اسفندکلیدها : بودونی مانرولند انگلستان رنگ چاپ


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: