در نامه ای خطاب به محسن پرویز ابراز شد؛
تاسف اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ از استعفای ذکایی


اخبار چاپ:رییس اتحادیه صادرکنندگان خدمات صنعت چاپ با ارسال نامه ای به معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خواستار نپذیرفتن استعفای جلال ذکایی شد.

به گزارش اخبار چاپ، رضا رضایی در این نامه که با عنوان مشاور عالی فراکسیون صادرات کالاهای غیرنفتی مجلس شورای اسلامی آن را امضا کرده است، با اشاره به خدمات جلال ذکایی در عرصه صنعت چاپ، خواستار ادامه همکاری او در سمت مدیرکلی دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شده است.
متن کامل نامه به این شرح است:
جناب آقای دکتر پرویز
معاونت محترم فرهنگی وزارت ارشاد اسلامی

با اهداء بهترین درودها
احتراما نهایت نیکبختی است در ایران اسلامی و خصوصا در این موقعیت زمانی و تاریخی مدیریت کم نظیر آن معاونت گرانقدر زمینه ساز پیشرفت فرهنگی و صنعتی کشور بوده و هست. یقینا عملکرد مدیران منتخب آن جناب در تحقق این موفقیت های درخشان بسیار موثر بوده است.
لذا مستدعی است با استعفای آقای ذکایی موافقت نشود زیرا از زحمات و خدمات ارزنده ایشان با شناخت کافی از صنعت چاپ ضامن موفقیت و بیمه برنامه های مترقی دفتر امور چاپ است. یقینا با عملکرد صمیمانه همیشگی خود همراه با صداقت و کاردانی دوران پرثمری را در به بار نشستن اهداف مترقی و ظفرنمون آن مقام گرانقدر خصوصا در عرصه فرهنگ کشور می تواند یاور باشد.

 

با تشکر

رضا رضایی

رییس اتحادیه و مشاور عالی فراکسیون صادرات کالاهای غیرنفتی مجلس شورای اسلامی




منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ چهارشنبه ۲۸ بهمن
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ بيست و هشتم بهمنکلیدها : رضا رضایی اتحادیه مجلس صادرکنندگان پرویز


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: