غفاری رهبر:
صحافان، جزو اولین پرداخت کنندگان مالیات!


رییس اتحادیه صحافان تهران از همكاران خود خواسته با مراجعه به حوزه‌های مالیاتی، بدهی سال‌های 1386 و 1387 خود را تسویه كنند. به گفته جلیل غفاری رهبر با توافق مجمع امور صنفی تهران و اداره‌های مالیاتی شهر تهران مقرر شده مالیات عملكرد سال 87 اعضای صنف صحاف، محاسبه و تعیین تكلیف شود.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از ایبنا، وی ادامه داد: بر اساس این توافق‌نامه، قرار است آن دسته از مودیان مالیاتی كه اظهارنامه‌ عملكرد مالیاتی سال 1387 خود را معادل مالیات قطعی سال 1386 به حوزه مالی حوزه خود تسلیم و 40 درصد مالیات ابرازی را پرداخت كرد‌ه‌اند، با افزایش پنج درصدی مالیات نسبت به پرداخت باقی‌مانده مالیات، برگه‌های تسویه حساب خود را دریافت كنند.

وی با اشاره به رسیدگی امور مالیاتی سال 1386، اظهار داشت:‌ مالیات سال 1386 نیز در مرحله رسیدگی قرار دارد و اظهارنامه سال 1387 كه تا پایان تیرماه تسلیم شده‌ است، با افزایش 20 درصدی نسبت به عملكرد سال 1386، برای تعیین تكلیف مالیات سال‌های 86 و 87 به حوزه‌های مالیاتی آماده شده است. 

رییس اتحادیه صحافان تهران با بیان اینكه پرداخت مالیات یكی از ضروریات هر صنف به شمار می‌آید، گفت: صنف صحاف معمولا در برنامه‌های مالیاتی، همكاری‌های خوبی با مسوولان دارند و سعی كرده‌اند جزو اولین گروه پرداخت‌كنندگان مالیات باشند؛ بنابراین امیدواریم در این مورد نیز پیشقدم باشند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ سه شنبه ۲۷ بهمن
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ بيست و هفتم بهمنکلیدها : غفاری رهبر مالیات صنف اتحادیه صحافی


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: