نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس خطاب به مسوولان ارشاد:
استعفای ذکایی را نپذیرید/ او صنعت چاپ را متحول کرد


اخبار چاپ: نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با اظهار تاسف از استعفای مدیرکل دفتر چاپ ارشاد گفت: به نظر من کار ذکایی در ارشاد تمام نشده است و مدیران وزارت ارشاد نباید استعفای او را بپذیرند. ذکایی صاحب تجربیات گرانسنگی است، نباید تخصص او را از دست داد.

محمد جواد آرین منش در گفت و گو با اخبار چاپ افزود: ذکایی از مدیران متخصص، متعهد و دلسوزی است که در تمام حوزه های صنعت چاپ تحول ایجاد کرد.
وی افزود: تلاش در جهت نوسازی سیستم ها و دستگاه‏های چاپ کشور با استفاده مناسب از طرفیت های بخش غیردولتی از دیگر خدمات او بود. این اتفاقات در حالی افتاد که بودجه دولتی برای این کار وجود نداشت و ذکایی با نظارت های ارزشمندی که به عنوان مدیرکل اداره چاپ وزارت ارشاد داشت، حرکت های رو به رشدی را در این حوزه رقم زد.
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی درباره تحولات ایجاد شده در زمینه آموزش صنعت چاپ در دوران مدیرکلی ذکایی نیز گفت: ایشان با جدیت مساله تربیت نیروی انسانی متخصص در زمینه صنعت چاپ را دنبال می کرد و تاثیرات ارزشمندی در تربیت نیروهای متخصص در این حوزه داشت. اما من کار ایشان را تمام شده تلقی نمی کنم و معتقدم این تلاش باید در اداره کل امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه پیدا کند.
آرین منش درباره خصوصیات جانشین ذکایی در اداره کل امور چاپ نیز گفت: حوزه صنعت چاپ یک حوزه کاملا تخصصی است و یک فرد فاقد دانش و تجربه لارم در این زمینه نیم تواند مدیر موفقی باشد. بنابراین تحت هر شرایطی باید از یک مدیر متخصص، متعهد و دارای دانش کافی در زمینه صنعت چاپ برای این سمت استفاده شود.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ دوشنبه ۲۶ بهمن
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ بيست و ششم بهمنکلیدها : آرین منش ارشاد ذکایی مجلس استعفا کمیسیون فرهنگی


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: