به منظور دستیابی به قدرت تجاری بیشتر
هایدلبرگ پوست می‏اندازد


اخبار چاپ:هیئت مدیره و هیئت نظارت بر هایدلبرگ به این توافق رسیدند که شرکت را تجدید سازمان کنند. به منظور کارآمدتر کردن استراتژی‌های اجرایی هایدلبرگ، شرکت به سه بخش «تجهیزات هایدلبرگ»، «خدمات هایدلبرگ» و «خدمات مالی هایدلبرگ» تقسیم خواهدشد. این طبقه‌بندی از اول ماه آوریل 2010 اجرا می‌شود. شرایر یکی از مدیران این شرکت در این باره گفت: «سازماندهی جدید شرکت باعث دستیابی به بازار هدفمندتر و کارآمدتری خدماتی که به مشتریان می‌دهیم خواهد شد.» هیئت نظارت همچنین هیئت مدیره را بازسازماندهی می‌کند.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از چاپ و توسعه، تمرکز بر بخش‌های «خدمات» و «تجهیزات» جهت‌گیری استراتژیک شرکت را تقویت خواهد‌کرد. هایدلبرگ به مشتریانش هم محصولات پیشرفته تکنولوژیکی ارائه می‌دهد و هم حجم عمده‌ای از خدمات ابتکاری خودش را در اختیار مشتریان می‌گذارد. شرکت همچنین با قراردادن برنامه‌های مناسب برای گسترش بخش «خدمات هایدلبرگ» که تقریباً مستقل از چرخه‌های اقتصادی‌ است، پاسخگوی تغییرات ساختاری در صنعت جهانی دستگاه‌های چاپ است. هدف، ارائه خدماتی است که به مشتریان کمک می‌کند تا از موفقیت‌های بزرگ‌تر در زمینه‌های مختلف مرتبط با چاپ لذت ببرند. علاوه بر بهبود دسترسی به ماشین‌های جدید، هایدلبرگ همچنین تصمیم دارد بهره‌وری، کارآیی و تسهیل «چاپ دوستدار طبیعت» را هم تقویت کند. بخش‌های حاضر «چاپ» و «پیش از چاپ» با بخش‌بندی جدید ادغام می‌شوند. هر دو بخش جدید عهده‌دار کامل مسئولیت‌های خود هستند. بخش «خدمات مالی هایدلبرگ» هم مانند گذشته به فعالیت خود ادامه می‌دهد .

شرایر می‌گوید: «با بخش تجهیزات، ما به ایجاد جایگاه خود به عنوان پیشتاز بازار در زمینه دستگاه‌های چاپ تجاری ادامه خواهیم داد و نیز قطعاً به پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در چاپ، بسته‌بندی و صنایع تکمیلی خواهیم رسید.» همچنین بخش جدید «خدمات هایدلبرگ» بهترین خدمت‌رسانی به چاپخانه‌ها را در تمامی زمینه‌های فنی و تخصصی، در برنامه خود دارد.  شرایر همچنین با اشاره به خدمات ویژه هایدلبرگ ادامه می‌دهد: «علاوه بر محدوده سرویس‌های حاضر و قطعات یدکی هایدلبرگ، ما همچنین سرویس‌های خود را در زمینه مواد مصرفی سافیرا، نرم‌افزار پرینِکت و مشاوره برای شرکت‌های رسانه‌ای گسترش خواهیم داد.»

 راوترت، هایدلبرگ را ترک می‌کند

 هایدلبرگ، سازنده ماشین‌های چاپ‌، در راستای تجدید نظر در ساختار سازمانی‌اش، با ترک یورگن راوترت سرپرست فروش، کنار می‌آید.

این تصمیم هفته گذشته در جلسه مباشرتی اعضای هیئت مدیره تایید شد. نتیجه این شد که مسئولیت فروش بین اعضا هیئت مدیره دیگر بخش‌ها تقسیم شود و مسئولیت فروش کلی به رئیس هیئت مدیره، برنارد شرایر واگذار شود.

راوترت، سرپرست اسبق فروش، بعد از نزدیک دو دهه فعالیت در هایدلبرگ آنجا را ترک کرد. در نتیجه تجدید سازمان، بخش سرویس هایدلبرگ ایجاد خواهد شد، که توسط مارسل کیسلینگ اداره خواهدشد. وی از تصدی پنج‌ساله به عنوان سرپرست فروش در آمریکا ارتقا گرفته و این سمت را از ابتدای سال نو میلادی به عهده خواهدگرفت.

شرایر می‌گوید: «ما خدمات جانبی را توسعه می‌دهیم و علاوه بر دامنه کنونی خدمات و لوازم یدکی هایدلبرگ، خدمات خود را در زمینه مواد مصرفی، نرم افزاری و یکپارچگی سیستم‌ها و نیز ارائه مشاوره به شرکت‌های فعال در زمینه رسانه‌های چاپی تقویت می‌کنیم.»

هیئت مدیره جدید از اول ژانویه شروع به کار می‌کنند، به ریاست مالی «دیرک کالیب» که مانند گذشته با سرپرستی بخش مالی هایدلبرگ به فعالیت خود ادامه می‌دهد. سازمان‌بندی جدید از آوریل 2010 که سال مالی شرکت است به کار گرفته می‌شود.

«مارسل کیسلینگ»؛ عضو هیئت مدیره

در کنار این بازسازماندهی، مسئولیت‌ها در هیئت مدیره نیز بازبینی شد. مسئولیت بخش «تجهیزات هایدلبرگ» به عهده استفان پلنز 44 ساله قرار داده شد، که قبلاً عضو هیئت مدیره و مسئول تکنولوژی و بهره‌برداری بود. در همان جلسه مارسل کیسلینگ 48 ساله هم، عضو هیئت مدیره شد که از اول ژانویه 2010 به این سمت رسید. وی مسئولیت بخش «خدمات هایدلبرگ» را به عهده می‌گیرد. کیسلینگ‌ 20 سال است که برای هایدلبرگ کار می‌کند. وی از بخش تجاری شروع کرد تا مسئولیت فروش در آلمان، وی از سپتامبر 2004 مسئول فروش هایدلبرگ در آمریکا بوده‌است. بنابراین از هفته گذشته هیئت مدیره شامل برنارد شرایر 55 ساله، که مسئول شبکه فروش بین‌المللی خواهد بود، دیرک کالیب 43 ساله که در سمت خود به عنوان مسئول بخش «خدمات مالی هایدلبرگ» ابقا می‌شود و استفان پلنز و مارسل کیسلینگ خواهد بود.

به عنوان بخشی از بازسازماندهی جدید.، دکتر یورگن راوترت، عضو اسبق هیئت مدیره و مسئول فروش، با رضایت طرفین هیئت مدیره را ترک می‌کند. مسئولیت‌های وی از این پس توسط برنارد شرایر انجام خواهد شد. هیئت نظارت از دکتر راوترت به خاطر سال‌های موفقش که در پست‌های مختلف مدیریتی خدمت کرده تشکر کرد. دکتر راوترت 51 ساله در سال 1990 به هایدلبرگ پیوست. وی دکترای مهندسی مکانیک را دارد و در سال 2004 عضو هیئت مدیره این شرکت شد. با این قابلیت‌ها، وی در ابتدا مسئول فرآورده‌ها، مهندسی و تولید قبل از گرفتن مسئولیت بازارها در ژوئیه 2008 بود.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ شنبه ۲۴ بهمن
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ بيست و چهارم بهمنکلیدها : هادلبرگ ساختار راورت چاپ و توسعه


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: