تا پایان سال به کسی حکم نمی‏دهیم
ناگفته‏های معاون فرهنگی ارشاد از استعفای ذکایی


اخبار چاپ: معاون فرهنگی وزیر ارشاد می‏گوید: ذکایی «واقعا مسلط به کار بود» و ضرورتی به تغییر و تبدیل وضعیت او نمی‏دیدیم اما خود وی اصرار دارد این اتفاق بیفتد. پرویز با بیان این که ذکایی برای بار چهارم استعفا داده، استعفای اخیر وی را "کاری بی‌دلیل که تازگی هم ندارد" عنوان کرد و گفت: او سه سال پیش یعنی مدت کوتاهی بعد از انتصابش نیز استعفا کرده بود.

به گزارش اخبار چاپ، محسن پرویز که با مهر گفت و گو می‏کرد، افزود: امسال هم که این قضیه تکرار شد و برگه استعفا را به من داد به حساب همان رویه گذشته با او صحبت کردم چون فکر می‌کردم مسئله مثل دوره‌های قبل حل می‌شود چرا که او واقعاً مسلط به کار بود و ضرورتی به تغییر و تبدیل وضعیت او نبود.
معاون فرهنگی وزیر ارشاد اضافه کرد: اما چون این بار ذکایی بسیار اصرار کرد من با وزیر صحبت کردم و ایشان هم مخالفتی با جابجایی نداشت؛ هر چند من هیچ ورقه مکتوبی به ایشان ندادم و در واقع طی یک گفتگوی شفاهی مطرح شد.
پرویز با بیان اینکه ذکایی تا پایان سال عهده دار سمت خود خواهد بود ادامه داد: من از ذکایی خواسته بودم که فعلاً تا پایان سال در سمت خود باشد و اصولاً قرارمان همین بود تا در این فاصله فرد دیگری به عنوان جایگزین او تعیین شود.
وی تاکید کرد: به نظرم این قضیه بی‌دلیل به صورت زودهنگام مطرح شد و اتفاق جدیدی حداقل از نظر من نبود چون سابقه سالانه این ماجرا را داشتم.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ دوشنبه ۱۹ بهمن
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ نوزدهم بهمنکلیدها : ذکایی پرویز استعفا ناگفته ارشاد


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: