مدیرعامل اتحادیه لیتوگرافان:
مدیرکل بعدی راه ذکایی را ادامه دهد/ همکاری با تشکل‏های صنفی، ویژگی ذکایی


اخبار چاپ: مدیرعامل اتحادیه لیتوگرافان در واکنش به استعفای مدیرکل دفتر چاپ وزارت ارشاد گفت:ذکایی نیرو و وقت زیادی برای صنعت چاپ می گذاشت و همکاری خوبی با اتحادیه های این صنعت داشت.

حسن قاسمی با اعلام این مطلب به اخبار چاپ گفت: ارتباط نزدیک با اتحادیه ها و انجمن های صنعت چاپ از مهم ترین حسن های ذکایی بود و می توانستیم مشکلات خود را به راحتی با او در میان بگذاریم.
وی افزود: در دوران تصدی او شاید برخی رسته های صنعت چاپ به تمام خواسته های خود نرسیده باشند اما ایشان تلاش خاصی در این زمینه از خود نشان داد که در کمتر مدیرکلی دیده بودیم.
قاسمی درباره انتظاراتی که از جانشین ذکایی در اداره کل امور چاپ وجود دارد نیز گفت: قطعا وقتی چشم انداز فعالیت های یک مدیر مورد تایید واحدها مرتبط صنف است، جانشین آن مدیر هم باید برنامه های او را ادامه دهد و تفکراتش را لحاظ کند؛ ضمن اینکه اگر راههایی هم برای ارتقاء به ذهنش می رسد، عملی کند.
وی افزود: اگر آنچه تا به حال در اداره کل امور چاپ انجام شده، به دست فراموشی سپرده شود، مشکلات صنعت چاپ بیشتر می شود. در حال حاضر این صنعت نیاز به توجه بیشتری از سوی وزارت ارشاد و دو وزارتخانه بازرگانی و صنایع دارد.
قاسمی در پایان گفت: مشتریان امروز صنعت چاپ، به کیفیت بالا و فوریت انجام کار فکر می کنند و برای رسیدن به این خواسته باید تجهیزات این حوزه نو شود. مدیرکل بعدی این اداره باید شرایطی را فراهم کند که نه تنها اتحادیه ها و انجمن ها، بلکه واحدهای کوچک صنفی این صنعت هم بتوانند به حیات خود ادامه دهند.
جلال ذکایی که به مدت چهار سال عهده دار سمت مدیرکلی دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود، هفته گذشته استعفا داد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ يکشنبه ۱۸ بهمن
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ هجدهم بهمنکلیدها : حسن قاسمی لیتوگراف ذکایی مدیرکل بعدی


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: