محسن یگانه کاری:
ذکایی صنعت چاپ را خوب رهبری کرد/ از دبیری بخش مسابقات تخصصی استعفا کرده‏ام


اخبار چاپ: یک ماه پیش از استعفای آقای ذکایی شفاها به ایشان گفته بودم که دیگر نمی توانم عهده دار دبیری بخش مسابقات تخصصی جشنواره چاپ باشم.

محسن یگانه کاری دبیر بخش مسابقات تخصصی جشنواره صنعت چاپ ضمن اعلام این مطلب به اخبار چاپ گفت: من به دلیل مشغله کاری زیاد در مدیریت آموزش مرکز علمی کاربردی شماره 5 فرهنگ و هنر و انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان، این استعفا را مطرح کردم چون فکر می کردم ممکن است جشنواره چاپ به این کارها و این کارها به جشنواره چاپ لطمه بزند.
وی افزود: در آن زمان آقای ذکایی استدلال مرا پذیرفت. حال با استعفای ایشان باید منتظر بمانم تا مدیر کل بعدی تکلیف جانشین مرا روشن کند.
یگانه با اشاره به لزوم استمرار در فعالیت های جشنواره چاپ و خصوصا بخش مسابقات تخصصی آن گفت: در زمان تصدی جلال ذکایی دبیرخانه دائمی جشنواره صنعت چاپ در اداره کل امور چاپ تشکیل شد و مدیر کل بعدی اگر همین شیوه مستمر را که در دوره ذکایی پایه گذاری شده، ادامه دهد، روند برگزاری جشنواره با مشکلی مواجه نمی شود.
وی در بررسی عملکرد اداره کل امور چاپ در دوران تصدی ذکایی گفت: خروجی خوب جشنواره صنعت چاپ در دو سال اخیر، نشان دهنده اعمال مدیریتی صحیح است. اگر انسجام، ارتقاء و پیشرفتی مشاهده می شود، از خصوصیات یک مدیر است. چون پیشرفت بدون رهبری یک مدیر خوب امکان ظهور پیدا نمی کند. جشنواره صنعت چاپ در دوره او به جایگاه واقعی خود نزدیک شد و توانست در جریان سازی موثر واقع شود.
یگانه افزود: با حمایت های ذکایی در بخش آموزش صنعت چاپ هم شاهد تحولاتی بودیم که حاصل تفکرات کلان او برای ارتقاء صنعت چاپ است.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ جمعه ۱۶ بهمن
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ شانزدهم بهمنکلیدها : ذکایی یگانه کاری استعفا کلان آموزش


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: