مدیرعامل شركت شهرك‏های صنعتی تهران خبرداد:
آغاز واگذاری زمین در شهرك چاپ


رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شركت شهرك‏های صنعتی تهران از آغاز واگذاری زمین به متقاضیان شهرك صنعتی چاپ و نشر تهران خبر داد.

رئیس هیأت مدیره این شركت در دیدار با مدیركل چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با هزینه هایی كه از بودجه داخلی شركت شهرك‏های صنعتی تهران به عمل آمد، در صددیم تا از ابتدای دهه مبارك فجر واگذاری زمین های شهرك صنعتی چاپ را به متقاضیان شروع كنیم.
نوری در نشستی كه با ذكائی در خصوص آغاز فعالیتهای زیرساخت های شهرك صنعتی چاپ داشت با اعلام خبر فوق افزود : تمام موارد ساخت و بهره برداری این طرح به تأیید سازمان صنایع كوچك و شهركهای صنعتی ایران رسیده است و با توجه به این كه شهرك صنعتی چاپ در آینده یكی از بهترین نمونه های شهركهای صنعتی در كشور خواهد شد به مشاوره و رایزنی بیشتری با صاحبان تخصص معتقدیم.
وی اظهار داشت : تاكنون بیش از 35 میلیارد ریال در این شهرك هزینه شده كه بخشی از آن باید از طریق واگذاریها تأمین شود و اگر وزارت محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی به صدور پروانه ها و مجوزهای لازم اقدام نماید از ابتدای بهمن ماه سال جاری هم زمان واگذاری و زیر ساخت های شهرك صنعتی چاپ آغاز می شود و چون این كار برای نخستین بار در كشور انجام می گیرد. برای فعالیت واحدهای كوچكتر هم 16 هكتار در قالب یك مجموعه كارگاهی در نظر گرفته شده است.
نوری گفت : اعتقاد شخصی من این است كه تمام بخش های مرتبط با این صنعت در كنار هم قرار بگیرند تا چرخه تولید كامل شود و با استفاده از وضعیت موجود هزینه های تولید كاهش و امكان رقابت فراهم شود.
مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی تهران در ادامه تصریح كرد: با رویكرد فرهنگی كه دولت احمدی نژاد دارد در پی فراهم كردن امكانات و شرایط مناسبی هستیم كه بتوانیم تا حد امكان به صنعتگران و تولیدكنندگان این امكان را بدهیم كه به اهداف خود نزدیك و نزدیك تر شوند.
در ادامه، ذكائی نیز با تشكر از فعالیت شركت شهرك‏های صنعتی تهران در خصوص آماده كردن امكان حضور صاحبان صنعت چاپ در این شهرك اظهار داشت: علاوه بر جذابیت های مالی باید با همكاری سایر ارگانها جذابیهای دیگری را نیز ایجاد كنیم كه از آن جمله می توان به ثبت این منطقه به عنوان یك منطق آزاد ، تسهیل در شرایط اخذ پروانه صنعتی در شعاع زیر 120 كیلومتر شهر تهران و تسهیل شرایط گمركی اشاره كرد. اعتقاد ما هم بر این است تا مجموعه ای از تولید كنندگان ، صادركنندگان ، واردكنندگان و كسانی كه در حوزه ساخت مواد اولیه این صنعت مشغول به فعالیت هستند را در این شهرك متمركز كنیم تا بنا بر گفته شما چرخه كاملی از تولید را شاهد باشیم.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ يکشنبه ۱۱ بهمن
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ يازدهم بهمنکلیدها : شهرک صنعتی نوری ذکایی


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: