قائدی:
اصفهان هم شهرک چاپ می‏خواهد/ مسوولان استقبال نمی‏کنند


اخبار چاپ: به گفته رئیس شركت شهرك‌های صنعتی اصفهان، این استان برای ایجاد شهرك چاپ آمادگی کامل دارد.

به گزارش اخبار چاپ، نبی‌الله قائدی در مورد صنعت چاپ در این شهر بیان داشت: در دهه‌های گذشته چاپ در اصفهان جایگاه ویژه ای داشت اما  به دلیل قرار گرفتن چاپخانه‌ها در مركز و بافت قدیمی شهر، در سال های گذشته دیگر استان‌ها از ما پیشی گرفته‌اند كه این موضوع لزوم مطالعه برای ساماندهی و استقرار این صنعت در مكانی مناسب را ضروری كرده است.
وی با اشاره به اینكه از سال 86 تاكنون در زمینه ایجاد این شهرك، با اداره كل ارشاد مذاكره و پیشنهاداتی نیز برای ساخت آن ارائه شده است، اظهار داشت: با وجود دعوت و تمایل شركت شهرك‌ها تا امروز هیچگونه درخواست مكتوب برای پیگیری این مهم از سوی متولیان چاپ نشده است.
رئیس شركت شهرك‌های صنعتی اصفهان تصریح كرد: ما آمادگی خود را برای استقرار صنعت چاپ اعلام كرده‌ایم كه با استقبالی از سوی چاپخانه‌داران و متولیان امر روبه‌رو نشده‌ایم.
وی با تاكید بر اینكه لزوم ساخت شهرك صنعتی چاپ تنها به دلیل مسائل زیست محیطی نیست، خاطرنشان كرد: چاپخانه‌ها در اصفهان درحاشیه كوچك و در بافت قدیمی آن قرار گرفته‌اند كه ضرورت دارد با توجه به نگاه و سند چشم‌انداز توسعه فضاها را برای افراد در صنعت چاپ همچون چاپخانه‌داران ناشران، صحافی‌ها و ابزارهای به كار رفته در این بخش توسعه داد و خدمات مورد نیاز این صنعت را به طور یك جا و در یك محیط تمركز داد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ شنبه ۱۰ بهمن
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ دهم بهمنکلیدها : قائدی شهرک صنعتی اصفهان ارشاد


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: