در هفتمین مراسم جویز چاپ آسیا
گاس، قهرمان شد!


اخبار چاپ:در هفتمین مراسم جوایز چاپ آسیا در كوآلالامپور مالزی، دستگاه‌های M-600 گاس جوایز گروه چاپ افست را درو كردند.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از آی گرفیكس، كیفیت چاپ هر شركت‌كننده توسط یك تیم مستقل از داوران شامل ده نفر از متخصصان چاپ از استرالیا، بلژیك، چین، انگلیس، سنگاپور، تایلند و مالزی ارزشیابی می‌شد.

در قسمت چاپ افست رولی- محصولات پوشش‌دار، جایزه طلا از آن شركت چاپی سی اند سی از شانگهای شد (بخاطر مجله استایل) در حالی‌كه شركت تایمز پرینترز از سنگاپور مدال نقره را به خاطر مجله هر، از آن خود كرد.

مشتریان گاس همچنین مدال طلا و نقره را در بخش چاپ رولی افست- محصولات پوشش‌دار كم‌وزن (LWC) از آن خود كردند. در این بخش نیز سی‌اند‌سی جایزه طلا را به‌خاطر چاپ دیكشنری پزشكی، پرستاری و تخصصی سلامت با عنوان مازبی از آن خود كرد در حالی‌كه تایمز پرینترز برای چاپ مجله نیوزویك جایزه نقره را برد.

تیم مرسی، معاون مدیر بازرگانی در بخش رولی گاس اینترنشنال در آسیا گفت: "ما افتخار می‌كنیم كه كلیه برندگان بخش افست رولی استفاده‌كنندگان دستگاه‌های گاس بوده‌اند. این نشان‌ می‌دهد كه M-600 در دست كابران ماهر است و قرار است به بالاترین درجات كیفیت چاپ افستی دست یابد."

بنا بر اظهارات برگزاركنندگان جوایز چاپ آسیا، هدف از این حادثه سالانه ارتقا استانداردها و ترقی بهره‌مندی‌ها به نفع چاپ آسیاست. داوران گفته‌اند كه بخش چاپ افست رولی "به خاطر برتری كلی‌اش سخت‌ترین بخش برای داوری بوده است."

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ جمعه ۹ بهمن
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ نهم بهمنکلیدها : گاس مالزی کوالالامپور جایزه آسیا


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: