انتخابات اتحادیه صادرکنندگان تا ساعتی دیگر/ هیچ کس ثبت نام نکرده است!


اخبار چاپ: مجمع عمومی اتحادیه صادرکنندگان خدمات صنعت چاپ، تا ساعتی دیگر در محل این اتحادیه برگزار می شود. دبیر اتحادیه صادرکنندگان در این باره گفت: قرار است در این جلسه، علاوه بر تصمیم گیری برای رفع برخی اشکلات اساسنامه، انتخابات هیات مدیره جدید اتحادیه نیز برگزار شود.

به گزارش اخبار چاپ، مسعود فرشی فرید افزود: تا کنون هیچ یک از اعضای اتحادیه برای شرکت در این انتخابات ثبت نام نکرده اند که دلیل آن را باید در درگیری صنف چاپ در نمایشگاه چاپ، بسته بندی و صنایع وابسته جستجو کرد که به تازگی به پایان رسیده است.
دبیر اتحادیه صادرکنندگان درباره رفع برخی اشکالات اساسنامه این اتحادیه نیز گفت: تا کنون فقط کسانی که مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را داشتند، می توانستند در این اتحادیه عضو شوند که با رفع اشکالات موجود، واحدهایی که مجوز فعالیت خود را از وزراتخانه های صنایع و معادن، بازرگانی و تعاون هم دریافت کرده باشند، می توانند به عضویت اتحادیه درآیند.
وی همچنین با اشاره به رای گیری برای تغییر نام اتحادیه گفت: قرار است تغییر نام اتحادیه به «اتحادیه صادرکنندگان چاپ و بسته بندی ایران» هم در این مجمع به رای گذاشته شود.
فرشی فرید گفت: اگر تعداد اعضا برای برگزاری رای گیری های این مجمع به حد نصاب نرسد، مجمع عمومی فوق العاده اتحادیه سی روز پس از این تاریخ برگزار می شود.
مجمع عمومی اتحادیه صادرکنندگان خدمات صنعت چاپ، ساعت 15 امروز هفتم بهمن ماه در محل این اتحادیه به نشانی خیابان استاد نجات اللهی، کوچه محمدی، شماره 46، طبقه چهارم برگزار می شود.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ چهارشنبه ۷ بهمن
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ هفتم بهمنکلیدها : فرشی فرید اتحادیه صادرکنندگان مجمع اتنخابات


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: