29 و 30 بهمن صورت می‏گیرد
برگزاری سمینار تخصصی مدیریت بسته بندی در اصفهان


اخبار چاپ: نخستین سمینار تخصصی مدیریت بسته بندی 29 و 30 بهمن ماه در اصفهان برگزار می شود.

 امیرهوشنگ زائری دبیر اجرایی این سمینار با اعلام این مطلب به اخبار چاپ گفت: ماهنامه صنعت بسته‏بندی با هدف افزایش سطح کیفی بسته بندی، دانش‌افزایی و رفع مشكلات واحدهای تولیدی و بازرگانان، به پشتوانه تفاهم‌نامه همكاری آموزشی با مركز آموزش بازرگانی وابسته به موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی وزارت بازرگانی، این سمینار را برگزار می کند.
وی افزود: در برنامه های آموزشی این سمینار که طی دو روز برگزار می شود، استانداردهای مورد نیاز بسته بندی و تبدیل شدن بسته بندی به برند، مورد بررسی قرار می گیرد.
وی درباره برنامه های جانبی این سمینار گفت: نمایشگاه کالاهای صادراتی استان اصفهان و توانمندی های این استان در زمینه بسته بندی و ارائه مقلات کاربردی مربوط به بسته بندی به صورت پوستر از برنامه های جانبی این سمینار است.
زائری گفت: کارفرمایان، بازرگانان و صاحبان کالاها و نام های تجاری، مدیران و کارشناسان دولتی و غیر دولتی مرتبط با موضوع بسته بندی، مدیران و فعالان عرصه بازاریابی، تبلیغات و حوزه های مرتبط، تولیدکنندگان تجهیزات و لوازم بسته بندی و مشاوران، طراحان و مجریان پروژه های بسته بندی مخاطبان این سمینار تخصصی را تشکیل می دهند.
نخستین سمینار تخصصی مدیریت بسته بندی 29 و 30 بهمن در جنوب شهر اصفهان و در نزدیکی کوه صفه برگزار می شود.
شرکت کنندگان در این دوره ها از سوی مرکز آموزش بازرگانی وزارت بازرگانی گواهی نامه پایان دوره را دریافت می کنند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ چهارشنبه ۷ بهمن
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ هفتم بهمنکلیدها : نشست سمینار تخصصی اصفهان زائری


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: