رییس هیات مدیره انجمن مدیران کارتن و ورق در گفت و گو با اخبار چاپ:
مشکلات نمایشگاه در تابستان کمتر است


اخبار چاپ: رییس هیات مدیره انجمن مدیران کارتن و ورق گفت: نمایشگاه چاپ تهران نسبت به سال گذشته بهتر برگزار شد اما هنوز هم برگزاری نمایشگاه در زمستان مشکل آفرین است.

به گزارش اخبار چاپ، علیقلی حسنی اعظمی افزود: سال گذشته به دلیل مشکلاتی که به وجود آمده بود نمایشگاه را تحریم کرده بودیم امسال اما با تعاملی که با رییس شرکت نمایشگاههای بین المللی داشتیم، مشکل ها را مرتفع کردیم.
اعظمی با اشاره به اینکه سالن 35 شانزدهمین نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی و ماشین آلات وابسته به شرکت های کارتن و ورق اختصا دارد، گفت: در سالن 41 آ و میلاد هم گروهی از کارتن سازان شرکت دارند.
وی تعداد کل اعضای انجمن را 68 شرکت و کارخانه اعلام کرد و گفت: 40 نفر از اعضای ما در این نمایشگاه حضور دارند.
مدیر عامل انجمن مدیران کارتن و ورق ابراز امیدواری کرد که با برگزاری نمایشگاه هفدهم در تابستان سال 89، استقبال بهتری از آن به عمل بیاید.
وی درباره تعامل شرکت صنوف تولیدی با ستاد اجرایی این نمایشگاه نیز گفت: تعامل خوبی صورت گرفته اما سال گذشته مشکلاتی وجود داشت. در نشست هایی که با اعضای کمیته اجرایی و این مجمع داشتیم، تعامل های خوبی صورت گرفت و انجمن ما حضور پررنگی داشت.
اعظمی در ارزیابی این نمایشگاه نیز گفت: نمایشگاه تا این لحظه خوب بوده. اما در نهایت باید بعد از پایان این نمایشگاه، به ارزیابی دقیق آن فکر کنیم و به جمع بندی درباره آن برسیم.
او درباره زمزمه هایی که پیش از برگزاری این نمایشگاه درباره برگزار نشدن آن پیش آمده بود نیز گفت: مسائلی از طرف راهنمایی و رانندگی اعلام شده بود و برخی دوستان ما که از شهرستان ها قصد شرکت در این نمایشگاه را داشتند، تا روزهای آخر سردرگم بودند. چون این بیم وجود داشت که این نمایشگاه در موعد مقرر افتتاح نشود. اما خوشبختانه این مشکل برطرف شد.

 

 

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ يکشنبه ۴ بهمن
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ چهارم بهمنکلیدها : علیقلی حسنی اعظمی چاپ انمن کارتن


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: