توافقنامه تازه كداك و هایدلبرگ


اخبار چاپ: از اول ژانویه نمایندگی هایدلبرگ در استرالیا و نیوزیلند به توزیع‌كننده اصلی كانسیومبل‌ها، راه‌حل‌های گردش كار و تجهیزات كداك در بازار تجاری چاپ ورقی تبدیل شده است.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از آی گرفیكس، اندی ولز ینسن مدیر عامل هایدلبرگ استرالیا و نیوزیلند و استیو ون مدیر عامل كداك استرالیا ضمن اعلام این همكاری گفتند این توافق محلی به هر دو كمپانی اجازه می‌دهد بازار را بهتر از پیش پوشش دهند و در عین حال منابع موجود را ارتقا بخشند و نبض فروش و خدمات را در دست بگیرند.  
ینسن می‌گوید :‌"ما كداك را شركتی با توانایی و رغبت فراوان یافتیم كه در عقاید و ارزش‌ها با ما مشترك است و مطمئنیم كه خواهیم توانست با آن‌ها همكاری بی نظیری داشته‌ باشیم و به نتایج عالی برای مشتریان و همچنین كارمندانمان برسیم."
ون می‌گوید: "تصمیم تحكیم استراتژی ورود به بازار با همكار شدن با هایدلبرگ، به كداك امكان این را می‌دهد كه وارد مراودات بلند مدت در سطح جهانی و در زمینه تامین راه‌حل‌ها در بازار چاپ ورقی شود."
هر دوی این كارخانه‌هامی‌گویند در طول سال‌های گذشته در زمینه كاری خود بی‌رقیب بوده‌اند و در بازار نیوزیلند و استرالیا به موفقیت‌های خوبی دست یافته‌اند. آن‌ها افزودند این همكاری و توافق جدید به مشتریان در استرالیا و نیوزیلند اجازه می‌دهد از منابع خرید یكی و قدرت دیگری بیش از پیش بهره‌مند شوند.
این همكاری بر شبكه معاملاتی كداك تاثیر منفی نخواهد گذاشت و هر دو طرف عقیده دارند كه برای این توافقات حتی مفید نیز خواهد بود چرا كه این شبكه نیز خواهد توانست به محصولات هایدلبرگ دسترسی داشته باشند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ شنبه ۳ بهمن
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ سوم بهمنکلیدها : هایدلبرگ کداک استرالیا نیوزیلند


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: