جلیل غفاری رهبر:
نمایشگاه چاپ تهران بی رونق نیست/ زمستان مشکل داریم


اخبار چاپ:اتحادیه صحافان در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی سمینار تخصصی برگزار می کند. جلیل غفاری رهبر رییس اتحادیه صحفان با اعلام این مطلب به اخبار چاپ گفت: اتحادیه صحافان در روزهای دوم و سوم بهمن ماه در حاشیه نمایشگاه چاپ و بسته بندی دو سمینار تخصصی با موضوع چاپ افست و چاپ و بسته‌بندی برگزار می‌كند.

به گزارش اخبار چاپ، وی افزود: اتحادیه صحافان که از مجریان برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی است، با برگزاری این دو سمینار حضور فعالی در نمایشگاه چاپ و بسته بندی دارد.
وی در پاسخ به زمزمه های شنیده شده درباره حضور کمرنگ فعالان صنعت چاپ در این نمایشگاه گفت: نمایشگاه بی رونق نیست و این حرف ها به جز شایعه چیزی نیست. امروز که دو روز تا افتتاحیه نمایشگاه باقی مانده است، تعدادی از شرکت کنندگان در صف رزرو غرفه مانده اند و به بیش از 400 متر فضا برای واگذاری به آنها نیازمندیم. بنابراین با قاطعیت می گویم که این مساله شایعه ای بیش نیست.
رهبر درباره احتمال برگزاری نمایشگاه هفدهم در شهریور ماه سال آینده گفت: این پیشنهاد مطرح شده و قول هایی هم در مورد آن داده شده است اما باید تصویب شود.
وی افزود: همه ساله به دلیل برگزاری این نمایشگاه در فصل سرما با مشکلاتی برای انتقال دستگاههای چاپ و مسائل مربوط به گرمایش فضا روبرو هستیم و برگزاری این نمایشگاه در فصل تابستان می تواند این مشکلات را برطرف کند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ چهارشنبه ۳۰ دي
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ سي ديکلیدها : غفاری رهبر نمایشگاه تهران


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: