خرید «اینتگریتی» از «زایكون»


اخبار چاپ: شركت تخصصی بازرگانی چاپ، اینتگریتی پرینت، اعلام كرد پس از خرید یك دستگاه زایكون 3300 برای چاپ دیجیتالی لیبل، وارد بازار لیبل‌های دیجیتال خواهد شد.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از پرینتینگ تاك، این دستگاه به صورت كامل و همراه با سیستم‌های پس از چاپ همزمان، در طول ماه دسامبر در این كمپانی نصب خواهد شد و همراه با دستگاه‌های چاپ رولی كم‌عرض فلكسو گرافیك به كار خواهد رفت.
این دستگاه پنج واحدی 3300 چاپ لیبل دیجیتال توانایی چاپ با فرایند استاندارد چهار رنگ را با رنگ سفید اپاك، یك رنگ خاص و یا با تونر محافظتی را دارد.
اندرو لاو، مدیر بازرگانی اینتگریتی گفت: "اضافه كردن زایكون به تجهیزاتمان به ما اطمینان خواهد داد كه دستگاه‌های فلكسی خوب كار می‌كنند و ضمنا به ما اجازه خواهد داد در تولید لیبل‌هایی كه تولید محدود دارند كارآمدتر باشیم." او همچنین افزود: " رزولوشن 1200 در 3600 نقطه در هر اینچ كه با تونر FA  زایكون دو برابر می‌شود برای ما كیفیت بالایی را در تصاویر فراهم خواهد كرد."
شركت چاپ اینگریتی دسته‌ای از معاملات چاپی را با شركت‌های مدیریت چاپ و كارگزاران چاپی كه مشتریان انحصاری را معرفی می‌كنند، انجام می‌دهد.
شایان ذکر است، این شرکت  از 50 دستگاه چاپی مختلف استفاده می‏کند.

 

 

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ دوشنبه ۲۸ دي
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ بيست و هشتم ديکلیدها : زايكون 3300 اينتگريتي


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: