گوانجو میزبان سینو لیبل 2010


اخبار چاپ: نمایشگاه بین المللی چین در تكنولوژی چاپ لیبل (كه به نام سینو لیبل 2010 نیز مشهور است) از نهم تا یازدهم مارس 2010 در مجموعه نمایشگاه صادرات و واردات پاژوی چین در گوانجو برگزار خواهد شد.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از پكجینگ نت‌ورك، این رخداد تخصصی به چاپ لیبل، چاپ رولی و صنایع تبدیلی خواهد پرداخت و تجهیزات پیشرفته بسیار متنوعی از چاپ لیبل را به همراه مواد اولیه ارائه به نمایش خواهد گذاشت.
آخرین ماشین های چاپ رول كم عرض و لیبل، تجهیزات باركدی، دستگاه‌های مربوط به برچسب‌های هوشمند كالا (RFID )، تكنولوژی‌های ضد كلاهبرداری، راه حل‌ها و كاركردهای لیبل‌های ایمنی و بسیاری دستگاه‌های دیگر همه در مكانی به وسعت 12000 متر مربع به نمایش درخواهد آمد. 
موضوع اصلی نمایشگاه 2010 بر روی تجهیزات ضد كلاهبرداری متمركز خواهد بود. نمایش‌دهندگان تجهیزات و راه‌حل‌های ضدكلاهبرداری را برای برچسب، بسته‌بندی و صنایع چاپ شامل تكنولوژی هولوگرافیك لیزری، برچسب‌های هوشمند كالا، مواد اولیه و جوهر را به نمایش خواهند گذاشت. شركت‌كنندگان دانش خود از چگونگی كاركرد سیستم‌ها و  موارد مربوط به گسترش صنعتی گرفته تا روش‌های حفاظت از برندشان را افزایش خواهند داد.
بیش از بیست سمینار و فروشگاه فروش محصولات پیشرفته برگزار خواهد شد كه در آن‌ها متخصصین آخرین پیشرفت‌های دنیا را در موارد مربوط به سوژه اصلی نمایشگاه ارائه خواهند داد و آخرین اخبار و محصولات تولید شده را معرفی خواهند كرد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ يکشنبه ۲۷ دي
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ بيست و هفتم ديکلیدها : چین گوانجو سینو لیبل 2010


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: