پس از لیبل اکسپو رونق یافت؛
رضایت گالوس از فروش دستگاه‎‏ها


اخبار چاپ:شركت سوئیسی سازنده دستگاه‌های چاپ موسوم به گالوس خبر از فروش بیش از بیست دستگاه گالوس ECS 340 داده است كه برای اولین بار در نمایشگاه لیبل اكسپوی بروكسل در سپتامبر 2009 رونمایی شده بود.

به گزارش اخبار چاپ، این دستگاه با یك هسته فنی مركزی گرانیتی ساخته شده و دارای كوتاهترین عرض رولی و كمترین ضایعات است، حداقل زمان راه‌اندازی را دارد و دسترسی و بهره‌برداری از آن ساده است. گرانیت همچنین تاثیر مثبتی بر سطح دی‌اكسد كربن این دستگاه دارد.
این شركت بر روی توانایی به حداقل رساندن ضایعات در چاپ توسط این دستگاه به عنوان یكی از جذاب‌ترین خصوصیات آن دست می‌گذارد و می‌گوید: این دستگاه با رولی با عرض فقط یازده متر برای چاپ هشت رنگ میزان این اتلاف را به طرز چشم‌گیری كاهش می‌دهد. گالوس همچنین به طراحی این دستگاه اشاره می‌كند كه برای رسیدن به بالاترین بهره‌وری طراحی شده است.
یكی از نخستین شركت‌های صنایع تبدیلی كه این دستگاه را خریداری كرد، گروه استراتوس در وست‌چستر ایالت اوهایوی آمریكا بود. كرت كوران، معاون مدیر كل استراتوس در این خصوص می‌گوید: "گالوس در زمانی كه هنوز بر روی این دستگاه كار می‌كرد با ما تماس گرفت. در آن زمان ما با سرعت زیادی كار می‌كردیم و احتیاج به ظرفیت جدیدی داشتیم چون برای تولید لیبل‌ها هفت روز هفته و به صورت شبانه‌روزی كار می‌كردیم. در ماه می یا ژوئن دوباره با گالوس تماس گرفتیم و از دستگاه جدید سراغ گرفتیم و فهمیدیم در نمایشگاه لیبل اكسپوی اروپا كار خود را آغاز می‌كند. ما هم ندیده یكی از دستگاه‌ها را خریدیم. دستگاه در ماه اكتبر به استراتوس آمد و اكنون شركت آماده است دستگاه را در دوشیفت بكار گیرد. ما همچنین امیدواریم در سه ماهه اول 2010 به صورت شبانه‌روزی از این دستگاه استفاده كنیم."
شركت گالوس ماشین‌های چاپ لیبل را در دفاتر مركزی‌اش در سنت گالن در سوئیس و در تجهیزات تولیدی‌اش در لانگونس آلمان، طراحی و تولید می‌كند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ چهارشنبه ۲۳ دي
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ بيست و سوم ديکلیدها : گالوس لیبل فروش


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: