سازمان جهانی لیبل توسعه می‏یابد


اخبار چاپ: «سازمان جهانی لیبل» می خواهد حضوری فعال در بازار جهانی داشته باشد.این گروه که عنوان ال 8 را بر پیشانی دارد فعالیت‌هایش را گسترده تر می‏کند.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از لیبل اند نرو وب، این گروه که در پی همایشی در لیبل اكسپوی آسیا به وجود آمده است، نخستین جلسه كامل خود را در 13 مارس 2010 در بارسلونا برگزار خواهد كرد  تا با سمینار فنیFINAT  همزمان باشد. دومین جلسه نیز در ماه سپتامبر در لیبل اكسپوی شیكاگو برگزار خواهد شد .
انجمن تجارت مواد خود چسب FINAT كه در اروپا مستقر است به همراه همتای آمریكای شمالی خود TLMI ابتكار عمل اولیه را به دست گرفته‌اند چرا كه به گفته مدیر FINAT ، آندره‌آ ویمركاتی : "نیاز به خلق شبكه‌ای جدیدی از روابط برای به شراكت گذاشتن دانش، تجربه و اطلاعات برای شركت‌های تولید لیبل به یك عامل مهم و استراتژیك تبدیل شده است."
علاوه بر FINAT و TLMI پنج عضو دیگر ال 8 عبارتند از: شركت چینی PEIAC ، شركت هندی LMAI ، شركت ژاپنی JFLP ، شركت استرالیایی LATMA و شركت نیوزیلندی SALMA. هشتمین عضو این گروه بنا بر اظهارات مدیر عامل FINAT ، ژولز لوژون، احتمالا یك گروه از آمریكای لاتین خواهد بود.
فرانك گراس، رئیس هیات مدیره TLMI می‌گوید: "ایجاد این گروه از مارك‌های برگزیده زمانی به یاد ماندنی در صنعت رول كم عرض در جهان خواهد بود چرا كه جهانی شدن استانداردها به رشد خود ادامه خواهد داد و دنیای ما كوچك‌تر از همیشه خواهد شد. مسائلی مانند قیمت مواد اولیه، ثبات و كاهش تدریجی سود بر كار اهالی چاپ رول كم‌عرض درهمه قسمت‌های جهان تاثیرگذار است و گروه ال 8  برای اطلاعات و منابع مشترك خط مشی پیشنهاد خواهد كرد و این برای همه موسسات ما ارزش‌های رو به پیشرفت ایجاد خواهد كرد."

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ چهارشنبه ۲۳ دي
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ بيست و سوم ديکلیدها : لیبل جهانی شانگهای اکسپو آسیا


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: