امیرحسین قاسمی خبر داد
انجمن چاپ دیجیتال صاحب مدیر اجرایی می‏شود


اخبار چاپ: هیات مدیره انجمن چاپ دیجیتال به کار گیری مدیر اجرایی در این انجمن را تصویب کرد. امیر حسین قاسمی دبیر انجمن چاپ دیجیتال با اعلام این مطلب گفت: این تصمیم به انجمن چاپ دیجیتال کمک خواهد کرد که فعالیتی منسجم تر و حرفه ای تر داشته باشد و پویایی بیشتری در فعالیت های آن اتفاق بیفتد.

به گزارش اخبار چاپ، وی افزود: اعضای هیات مدیره انجمن چاپ دیجیتال مدیران شرکت های بزرگ چاپ دیجیتال هستند و در فاصله بین جلسات هفتگی هیات مدیره که سه شنبه ها برگزار می شود، به فعالیت های حرفه ای خود مشغولند و فرصت کافی برای رسیدگی به امور انجمن را ندارند. مزیت به کار گیری یک مدیر اجرایی این است که در طول هفته این فرصت را در اختیار دارد که مسائل مطرح شده در این جلسات را عملیاتی کند.
قاسمی گفت: هیات مدیره انجمن چاپ دیجیتال اهداف میان مدت و بلند مدتی را مد نظر دارد و مدیر اجرایی اجرایی کردن این ایده ها را نیز در دستور کار خود خواهد داشت. مقوله روابط عمومی برای جذب اعضای جدید از اهداف مهم انجمن چاپ دیجیتال است که توسط مدیر اجرایی پیگیری می شود.
انجمن چاپ دیجیتال ایران در سال 86 فعالیت خود را آغاز کرده است و چاپ های ورقی و جوهرافشان آوت دور و ایندور را در بر می گیرد.انتخابات دومین دوره هیات مدیره این انجمن آبان ماه 88 برگزار شد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ يکشنبه ۲۰ دي
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ بيست ديکلیدها : قاسمی انجمن چاپ دیجیتال اجرایی


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: