دفتر انگلیس نیازی به فروش دستگاه ندارد
تحولات در مانرولند


اخبار چاپ: مانرولند انگلستان اعلام كرد وابستگی خود به فروش دستگاه‌های چاپ را با مدل تجاری جدیدی جایگزین كرده كه در آن خدمات و قطعات هم می‌توانند سود شركت را تامین كنند.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از پرینت‌ویك، نورمن رویل، مدیر عامل این شركت گفت: "ما از ژوئیه 2007 كه اوضاع سخت شد این مشكل را احساس كردیم، جلوی بودجه‌ها گرفته می‌شد و دیگر شركت‌های چاپ تنها وقتی دستگاه می‌خریدند كه واقعا لازم داشتند. از سال 2007 تا 2009 ما كاملا مدل تجاری و استراتژیك خود را تغییر دادیم."
وی افزود: ما خدمات چاپ، پرینت‌كام و قطعات یدكی را از فروش جدا كردیم و حتی می‌توانیم آن سه حوزه را هم به قسمت‌های مجزاتری تقسیم كنیم. طوری برنامه‌ریزی كرده‌ایم كه حتی بدون فروش هم به فعالیت‌هایمان ادامه دهیم بنابراین در دوره‌های سخت ما ثبات خواهیم داشت." 
او افزود: "این روشی‌است كه باید در دنیای امروز به كار گرفت چرا كه میزان فروش دستگاه‌ها به رقم ده سال پیش بازنمی‌گردد. با این حال زمانی به این رقم برمی‌گردیم و آن‌وقت وقتی است كه ما در جایگاه گسترش تجارت قرار خواهیم داشت."
علاوه بر تعدیل نیرو و تعطیل كردن كارخانه صنایع تبدیلی در انگلستان و انتقال آن به تجهیزات صنایع تبدیلی در آلمان، مانرولند فعالیت‌هایی را هم برای به دست‌آوردن بهره‌ بیشتر انجام داده است. از آن جمله می‌توان به كارخانه پیشین صنایع تبدیلی این شركت اشاره كرد كه اكنون به عنوان فروشگاه هنرهای تجسمی به كار می‌رود و سایت میچام این شركت كه به كمپانی‌های دیگر كرایه داده می‌شود.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ شنبه ۱۹ دي
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ نوزدهم ديکلیدها : مانرولند تحولات انگلستان فروش


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: