حمایت ارشاد آمل از چاپخانه های صنعتی


اخبار چاپ: به گفته رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل تعداد چاپخانه های موجود و فعال در این شهرستان بیش از میانگین تعداد چاپخانه های مازندران است. حسین جوادی که در نخستین همایش استانی رویکردهای نوین مدیریتی در رسانه صنعت چاپ سخن می‏گفت افزود: هم اکنون در مازندران حدود 88 ورق دستگاه چاپ وجود دارد که حدود 70 ورق دستگاه چاپ در آمل مستقر و فعال است.

به گزارش اخبار چاپ، وی تعداد چاپخانه های فعال شهرستان آمل را حدود 15 چاپخانه اعلام و تصریح کرد: از این تعداد پنچ چاپخانه صنعتی و مابقی سنتی است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل با بیان اینکه این اداره برای تبدیل شدن چاپخانه های سنتی به صنعتی از صاحبان چاپخانه ها حمایت می کند، گفت: مخاطبان امروز چاپخانه ها خواستار ارائه امکانات مطلوب و پیشرفته چاپی از آنان هستند.
جوادی همچنین از صدور شش مجوز جدید چاپخانه افست در این شهرستان خبر داد و خاطر نشان کرد: با بهره برداری از چاپخانه های جدید که توسط بخش خصوصی در بخشهای چاپ دیجیتال فعال خواهند شد موقعیت شهرستان آمل در صنعت چاپ کشور ممتاز خواهد شد.
دبیر برگزاری این همایش نیز تعامل میان دانشجویان رشته های طراحی و چاپ با مسئولان صنعت چاپ استان را از اهداف مهم برگزاری این همایش بیان کرد.
رعنا فاخری نیا با اشاره به اینکه خوشبختانه امسال نخستین گروه دانشجویان رشته های طراحی و چاپ از واحد علمی کاربردی واحد پنج مازندران در آمل فارغ التحصیل می شوند، خاطر نشان کرد: وجود نیروهای آموزش دیده و مجرب در چاپخانه ها باعث افزایش شخصیت کاری مشتریان خواهد شد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ جمعه ۱۸ دي
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ هجدهم ديکلیدها : آمل ارشاد چاپخانه


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: