لیبل اکسپو آسیا رکورد شکست


اخبار چاپ: برگزاركنندگان نمایشگاه لیبل اكسپوی آسیا می‌گویند تعداد بازدیدكنندگان این نمایشگاه كه در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی شانگهای برگزار شد، امسال به رقم ركوردشكن 16601 نفر از 78 شركت جهان رسید كه نسبت به رقم مشابه در سال 2007 ، 18.5 درصد افزایش داشته است.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از لیبل اكسپو، بیش از ده درصد از بازدیدكنندگان از خارج از چین آمده بودند كه شامل گروه‌های بزرگ نمایندگان از چین، كره، ژاپن، مالزی، تایلند، سنگاپور و اندونزی بوده‌اند. برگزاركنندگان می‌گویند این نمایشگاه در صنعت چاپ به خوبی جا افتاده و به پختگی رسیده است و برای حرفه‌ای‌ها امكان بازدید از 130 دستگاه در حال كار، شامل 60 دستگاه چاپ را فراهم كرده است.
راجر پلو، مدیر كل نمایشگاه لیبل اكسپو گفت: "امسال لیبل اكسپوی آسیا واقعا نشان داد به پختگی رسیده و می‌تواند جایگاه مناسبی برای صنعت چاپ باشد كه این از تعداد زیاد شركت‌كنندگان مشخص بود. نمایشگاه در عین حال بار دیگر میزان موقعیت‌های زیادی كه برای صنعت لیبلینگ در بازار چین وجود دارد را نیز نشان داد."
نمایشگاه شامل نشستی نیز بود كه تعداد زیادی از دست‌‌اندركاران چاپ و لیبل را دور هم گرد آورد. در این نشست در خصوص سیر جهانی و چالش‌های امروز صنعت چاپ سخن رفت.
علاوه بر این كنفرانس‌های برگزار شده در سه روز اول نمایشگاه بیش از 200 نماینده را دور هم جمع كرد تا به سخنان متخصصان این صنعت گوش فرادهند.
راجر پلو در پایان گفت: "بازدیدكنندگان، نمایش‌دهندگان، رسانه‌ها و مؤسسات همه دست به دست هم دادند تا این نمایشگاه به موفق‌ترین رخدادی كه تا به‌حال در این منطقه داشتیم، تبدیل شود."

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ چهارشنبه ۱۶ دي
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ شانزدهم ديکلیدها : لیبل اکسپو راجر پلو چین


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: