ناامیدی ذکایی از تصویب 70 درصد بودجه چاپ


اخبار چاپ: جلال ذکایی با بیان اینکه برخی مسئولان درک درستی از مشکلات صنعت چاپ ندارند گفت: من تنها به تصویب 30 درصد از بودجه پیشنهادی دفتر چاپ امیدوارم. وی افزود: ما پیشنهادمان را به صورت مدون و با توجه به نیازهایمان و نیز کاستیهای صنعت چاپ ارائه کرده‌ایم و در انتظار تصمیم مجلس هستیم.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از مهر، ذکایی با بیان اینکه "سال گذشته دو میلیارد و 400 میلیون تومان از بودجه دفترامور چاپ مصوب شد" اضافه کرد: با توجه به نرخ تورم فعلی باید چهار میلیارد تومان برای سال 89 مصوب شود که همانطور که گفتم شخصاً تنها به تصویب 30 درصد آن امیدوارم.
راه‌اندازی فاز اول موزه صنعت چاپ، کارگاه تخصصی آموزش چاپ، هشت هنرستان در هشت منطقه کشور، کارگاه آموزش تخصصی رشته چاپ در دانشکده علمی کاربردی با تمامی تجهیزات مورد نیاز، کمک به برگزاری جشنواره صنعت چاپ و نیز تشکلهای صنفی برای حضور در نمایشگاههای تخصصی خارج از کشور، برگزاری نمایشگاهها و جشنواره‌های تخصصی داخلی و خرید کتابهای تخصصی خارجی به منظور راه‌اندازی کتابخانه تخصصی صنعت چاپ از جمله اصلی‌ترین سرفصلهای بودجه پیشنهادی سال 89 از سوی دفتر امور چاپ وزارت ارشاد است.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ دوشنبه ۱۴ دي
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ چهاردهم ديکلیدها : ذکایی بودجه 70 درصد مجلس


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: