از سوی سازمان توسعه تجارت صورت گرفت
راه اندازی نمایشگاه مجازی بسته بندی


اخبار چاپ: سرپرست دفتر امور بنگاههای سازمان توسعه تجارت ایران از راه اندازی نمایشگاه مجازی بسته بندی در پایگاه اطلاع رسانی این سازمان خبرداد.

به گزارش اخبار چاپ، گیتی توانا مهمترین هدف ایجاد این فضای مجازی را معرفی نوآوری ها و فناوری های نوین صورت گرفته در ایران و جهان در زمینه صنعت چاپ و بسته بندی و نیز شناسایی، تشویق و حمایت از توانایی ها و قابلیتهای بالقوه و بالفعل در خصوص توسعه بسته بندی صادراتی کشور عنوان کرد.
سرپرست دفتر امور بنگاههای سازمان توسعه تجارت ایران افزود: جهت تحقق اهداف و برنامه های توسعه ای و ترویجی نمایشگاه مجازی از آثار و نمونه های موفق و برتر بسته بندی داخلی و خارجی جهت بهره برداری و استفاده صادر کنندگان، تولید کنندگان، طراحان بسته بندی و دیگر ذی نفعان داخلی استفاده شده است.
وی همچنین اذعان داشت که از ویژگی های این نمایشگاه می توان به فراگیر بودن و قابلیت دسترسی آن از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان توسعه تجارت ایران به نشانی (www.tpo.ir ) و همچنین قابلیت بروز رسانی دائم آن اشاره نمود.
توانا اضافه کرد: علاوه براین اطلاعات تخصصی مربوط به هر نمونه و ویژگی های آن و چگونگی دستیابی و تهیه آن در این نمایشگاه برای علاقه مندان در دسترس خواهد بود.
سرپرست دفتر امور بنگاههای سازمان توسعه تجارت ایران خاطر نشان کرد: بسته بندی به عنوان یکی از ارکان اصلی درتعیین کیفیت کالاهای صادراتی نقش بسزایی را در ارتقاء سطح کیفی و کمی صادرات ایفا می نماید که امید می رود با ایجاد این فضای مجازی بتوان گامی در پیشبرد اهداف و برنامه های صادراتی کشور برداشت.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ يکشنبه ۱۳ دي
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ سيزدهم ديکلیدها : توسعه تجارت نمایشگاه بسته بندی گیتی توانا


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: