پس از دو بار تعویق
هیات مدیره انجمن تصویرگران بالاخره انتخاب شد


اخبار چاپ: هفتمین جلسه مجمع عمومی انجمن فرهنگی هنری تصویرگران (انجمن تصویرگران کتاب کودک) دوم دی ماه برگزار شد . در این جلسه سیدكمال طباطبایی، مهران زمانی، علیرضا گلدوزیان، مجید ذاكری و جمال الدین اكرمی به عنوان هیات مدیره جدید این انجمن انتخاب شدند.

به گزارش اخبار چاپ، در این جلسه همچنین هدی حدادی به عنوان نایب رئیس هیات مدیره گزارشی از عملكرد هیات مدیره ارائه كرد و سپس عطیه بزرگ سهرابی عضو هیات مدیره و مدیر مالی انجمن گزارش فعالیت‌های مالی گذشته و تراز مالی سال آینده را قرائت كرد.
در این جلسه همچنین هاله دارابی بازرس انجمن گزارشی از فعالیت های خود به عنوان بازرس انجمن ارائه داد. همچنین پرویز کلانتری از اعضای پیشکسوت انجمن برای حاضران سخنرانی کرد.
سپس از اعضا خواسته شد تا برای هیات مدیره و بازرس آینده نامزد شوند كه از میان اعضای حاضر در جلسه جمال‌الدین اكرمی، مجید ذاكری، علی هاشمی شهركی، مهران زمانی، كمال طباطبایی و مهناز واحدی برای هیات مدیره و هاله دارابی و سحر حقگو برای پست بازرس انجمن نامزد شدند.
پس از انجام رای گیری سیدكمال طباطبایی، مهران زمانی، علیرضا گلدوزیان، مجید ذاكری و جمال الدین اكرمی به ترتیب با 35، 30، 30 و 29 به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره انجمن انتخاب شدند و علی هاشمی شهرکی و مهناز واحدی با 28 و 20 به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.
همچنین هاله دارابی و سحر حقگو به عنوان بازرس اصلی و علی‌البدل این انجمن انتخاب شدند.
انتخابات هفتمین دوره هیات مدیره انجمن فرهنگی هنری تصویرگران پس از دو بار به تعویق افتادن به دلیل نرسیدن به حد نصاب، برگزار شد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ شنبه ۵ دي
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ پنجم ديکلیدها : تصویرگران انجمن تعویق


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: