252 نفر بیکار می‏شوند
«پیپرلینكس» تولید کاغذ را متوقف می‏کند


اخبار چاپ: «پیپرلینكس» با پایان دادن به فعالیت‌های خود در سایت تاسمانی و برنی استرالیا ساخت كاغذ را با هدف كم كردن هزینه‌ها كنار می‌گذارد.

به گرارش اخبار چاپ، پیپرلینكس در ادامه برنامه‌های خود تنها به شركت بازرگانی توزیع‌كننده كاغذ، تابلوهای بازرگانی و نمایشی، كالاهای گرافیكی و محصولات بسته‌بندی تبدیل خواهد شد.
این مساله در چند ماه آینده منجر به حذف 252 موقعیت شغلی در این دو كارخانه كاغذسازی در استرالیا خواهد شد.
فروش باقی‌مانده دستگاه‌ها در برنی یكی از نقشه‌های جایگزین است كه تعطیلی كارخانه را كامل خواهد كرد و 170 شغل، بسته به میزان این فروش، ممكن است از بین نرود.
انتظار می‌رود تعطیلی این دو كارخانه تا ژوئن 2010 تكمیل شود و برای این شركت هزینه‌ای برابر 170 میلیون دلار استرالیا دربرداشته‌ باشد.
تام پارك، مدیرعامل پیپرلینكس می‌گوید: "با این‌كه این تصمیم، تصمیم سختی بود ولی برای همه سهامداران ما اطمینان بیشتری را فراهم می‌آورد و یكی از تردید‌های اصلی را كه بر شركت و كارمندانش سایه افكنده بود، مرتفع می‌سازد."
دیو آلن، معاون مدیر كل پیپرلینكس در انگلستان گفت این تغییر نشان‌دهنده خروج نهایی پیپرلینكس از صنعت ساخت كاغذ است و به كارخانه این فرصت را می‌دهد كه بر فعالیت‌هایش در زمینه‌های خرید و فروش و تجارت كاغذ تمركز بیشتری داشته باشد. 
او افزود : "این حركت همچنین نشان‌گر آن است كه ما در زمینه‌های جدید تابلوهای بازرگانی و نمایشی و در زمینه‌های جدید دیگر نظیر تجارت ملی بسته‌بندی‌‌امان موسوم به پرپل پكجینگ فعالیت بیشتری خواهیم داشت."

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ سه شنبه ۱ دي
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ اول ديکلیدها : پيپرلينكس انگلستان تام پارك


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: