غفاری رهبر در گفت و گو با اخبار چاپ:
راهنمای صحافان منتشر می‏شود


کتاب راهنمای صنف صحافان تا 6 ماه آینده منتشر می شود.

جلیل غفاری رهبر رییس اتحادیه صحافان با اعلام این خبر به اخبار چاپ گفت: در این کتاب راهنما که با هدف معرفی کلیه اعضای این اتحادیه، فغالیت های آنها و تجهیزاتی که در اختیار دارند، منتشر می شود، اطلاعات مربوط به کلیه واحدهای صحافی منتشر می شود.
وی افزود: با انتشار این کتاب راهنما، گروههایی که به خدمات اعضای این اتحادیه نیاز دارند، به طور آسان تری می توانند واحدهای مورد نظر خود را بر حسب ماشین آلات و امکانات موجود شناسایی کنند و واحدی را برای ارائه سفارش برگزینند که با سفارش آنها هماهنگی داشته باشد.
غفاری رهبر گفت: برای انجام کارهای انتشار این کتاب راهنما 6 ماه زمان در نظر گرفته شده است و کارهای فنی آن در یک شرکت انجام می شود. امیدواریم با توجه به اطلاعاتی که درباره واحدهای صنفی در اتحادیه وجود دارد، بتوانیم در موعد مقرر، آن را منتشر کنیم.
رییس اتحادیه چاپخانه داران همچنین درباره حضور این اتحادیه در نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی در بهمن ماه گفت: این نمایشگاه با همکاری مجمع امور صنفی و اتحادیه های چاپخانه داران، صحافان و لیتوگرافان برگزار می شود.
وی افزود: اتحادیه صحافان در نظر دارد که در این نمایشگاه دو سمینار در زمینه افست و بسته بندی برگزار کند که برنامه های آن در هفته جاری مشخص می شود.
رهبر در پاسخ به این سوال که اتحادیه برای معرفی فعالیت های خود در این نمایشگاه چه اقداماتی انجام می‏دهد، گفت: امسال هم مانند سال های گذشته هر سه اتحادیه غرفه ای خواهند داشت و ما نیز فعالیت های رسته های مختلف صحافی را به بازدیدکنندگان معرفی می کنیم.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ دوشنبه ۳۰ آذر
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ سي آذرکلیدها : غفاری رهبر اتحادیه صحافی


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: