در مراسمی به سبك «شام آخر» صورت گرفت
خداحافظی هایدلبرگ از «واترلو»


اخبار چاپ: هایدلبرگ انتقال به سایت جدیدش در لیدكمب سیدنی را در مراسمی با عنوان شام آخر و الهام از این نقاشی جشن گرفت. این مراسم كه مهمانان آن شامل كارمندان، مشتریان و شركای رسانه‌ای بود، در كارخانه واترلوی این شركت برگزارشد.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از آی گرفیكس، سالن نمایش واترلوی شركت هایدلبرگ با میزی بلند كه با شمعدانی‌های بلند و ظروف نقره‌ای كه طرحی شبیه طرح ظروف شام آخر داوینچی را داشتند تزئین شده بود.
در این مراسم، ولز ینسن، مدیر عامل منطقه‌ای هایدلبرگ گفت با این كه نتایج مالی سال گذشته از نتایج درخشان 24 ماهه سال 2006-2007 (كه شركت فروش 400 میلیون دلاری داشت و بیش از 700 دستگاه چاپ اسپیدمستر را نصب كرد) بسیار دور بوده است ولی به نظر می‌رسد دوران سختی‌ها به سر آمده و با این كه 2010 ممكن است شبیه سالی كه گذشت باشد ولی "غافلگیری‌های زشت" كمتری در پیش رو خواهد بود.
ولز ینسن همچنین افزود: تكنولوژی‌های جدید از تكنولوژی‌های قبلی كارآمدتر است و مدل‌های XL از مدل‌های كنونی و گذشته   CD و SM102 ، 30 تا 50 درصد بازدهی بیشتری خواهند داشت. پس زمانی كه شركت به "وضعیت عادی جدید" برسد این "وضعیت عادی جدید" با ""وضعیت عادی قبلی" تفاوت خواهد داشت و باید شامل نصب دستگاه‌های كمتر و خدمات‌رسانی بیشتر به نفع تامین‌كنندگان باشد."
هایدلبرگ اكنون پنجاه درصد از مخارج خود را از طریق خدمات مشتریان تامین می‌كند. این شرکت امیدوار است فروش خدمات مشتریان خود را به 80 میلیون دلار در سال آینده افزایش دهد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ يکشنبه ۲۹ آذر
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ بيست و نهم آذرکلیدها : هايدلبرگ شام آخر SM102


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: