همکاری «کی بی ای» و «لوموزا»


اخبار چاپ: «كی بی ای» به عنوان شریك فنی جدید شركت «لوموزا» معرفی شد. لوموزا شركتی جدید است كه پیش از این وابسته به دانشگاه «هسلت بلژیك» و انستیتوی تحقیقاتی عمده نانوتكنولوژی آن موسوم به IMEC و همچنین شركت چاپ آرتیست اسكرین بوده است.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از آی گرفیكس، لوموزا متخصص در چاپ لارج فورمت پرده‌ای از نوع مرغوب و برای تبلیغات كالاهای لوكس است. بنابر اعلام شركت كی‌بی‌ای  تاثیراتی كه با لایه‌های ضد دای الكتریك بین هر لایه جوهراندود شده به دست آمده است، چشم‌اندازهای جدیدی را در بازار محصولات، چه در تبلیغات داخلی چه در تبلیغات فضای باز و چه در صنعت بسته‌بندی را نوید می‌دهد. این شركت ادعا می‌كند كه این تكنولوژی، ژانر جدیدی از محصولات چاپی را پشتیبانی می‌كند. كاربردهای احتمالی شامل بیلبوردهای متحرك شب‌نما و روكش سی دی هایی است كه در تاریكی افكت‌های نورانی خاصی را ساطع می‌كنند.
كی بی ای امیدوار است از این فرصت استفاده كند و از افراد مختلفی كه با لوموزا درگیرند بهره ببرد، در این میان می‌توان به  اساتید دانشگاه‌ هاسلت اشاره كرد كه در همان مراحل اول همكاری این دو شركت و بسط شركت جدید، همكاری خود را با كی بی ای آغاز كردند.
یكی از اهداف دیگر كی بی ای توسعه پایگاه چندمنظوره تحقیقاتی این شركت با هدف انجام تحقیقات و خلق محصولات جدید است. در این راستا، كی بی ای مذاكرات خود را در خصوص یك دستگاه تغذیه كاغذ چاپ افست مهندسی بنا بر نیازهای خاص شركت لوموزا پیش برده است.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ شنبه ۲۸ آذر
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ بيست و هشتم آذرکلیدها : کی بی ای لوموزا تحقیقات


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: