ادعای جدید اپسون


اخبار چاپ: اپسون بهره‌برداری از سیستم كیفیت مقاوم خود را كه برای بهبود فعالیت‌های طراحان بسته‌بندی، فعالان حرفه‌ای چاپ فلكسو گرفیك و گراوور طراحی شده است را اعلام كرد.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از آی گرفیكس، این شركت می‌گوید مدل Stylus Pro WT7900 اپسون از تكنولوژی اولین جوهر سفید چاپ پایه آب و آخرین پیشرفت‌های تكنولوژی جوهر افشان با رزولوشن بالای اپسون استفاده می‌كند. این دو سیستم پیشرفته در كنار هم روشی جدید را برای چاپ رنگ سفید در چاپ صفحه‌هایی كه چندین لایه اعم از فیلم‌های روكش‌ دار شفاف و یا متالیك را شامل می‌شوند، به دست می‌دهد.
مارك رادونیا، مدیر محصول گروه اپسون آمریكا می‌گوید: "سال‌ها محصولات مقاوم در این بازاربرای خرید، نگهداری و كاربری مشتریان بسیار گران تمام می‌شده است. وقتی جوهر سفید برای فرایند چاپ لازم است، Stylus Pro WT7900 روش جدید هیجان‌انگیزی را برای مقاوم كردن هر دو نوع محصولات چاپی فلكسو گرافیك و گراوور ارائه می‌دهد."
شركت اپسون می‌گوید با شركت‌های سی جی اس، ای اف آی، جی ام جی، اسكو آرت ورك و كداك همكاری نزدیك داشته است تا مطمئن شود سیستم شبكه داخلی آن‌ها و نرم‌افزارهای گردش كارشان از Stylus Pro WT7900 بصورت كامل بهره می‌برند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ چهارشنبه ۲۵ آذر
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ بيست و پنجم آذرکلیدها : Stylus Pro WT7900 اپسون روکش دار جوهر سفید


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: