9 دستگاه در امریکای لاتین فروش رفت
تجارت پر رونق «اویستر»


اخبار چاپ: گروه آلمانی تولید ماشین‌آلات صنعتی موسوم به اویستر، 9 دستگاه بسته بندی در كارتون را به مشتریان مختلفی در آمریكای لاتین فروخت.

به گزارش اخبار چاپ، شعبه بنهیل اویستر سفارشی از بزرگترین شركت لبنیات شیلی موسوم به سوپرول دریافت كرده است. این شركت كه شعبهای از شركت فونترای نیوزیلند است، دستگاهی موسوم به مالتی پك 5000 را برای بستهبندی مارگرینهای خود سفارش داده است.
این دستگاه كه خروجی برابر 135 بسته در هر دقیقه دارد می‌تواند بسته‌بندی قطع‌های مختلف را از 50 تا 500 گرم انجام دهد. این دستگاه از سال 2010 در این كارخانه نصب خواهد شد.
دستگاه A+F اویتر نیز وظیفه بسته‌بندی دور محصولات این شركت را با سیستمی كاملا اتوماتیك به انجام می‌رساند و در نهایت دستگاه بسته‌بندی در كارتون نیز همه بسته‌ها را جمع كرده و درون كارتون‌های آماده حملی كه توسط مالتی‌پك تولید شده قرار می‌دهد.
دیگر شعبه‌های گروه اویستر همچنین قراردادهای جدید دیگری را در منطقه به امضا رسانده‌اند. اویستر آی دبلیو كی، دو دستگاه پركننده تیوب به یك سازنده محصولات دارویی كه نام آن ذكر نشده فروخته است. یكی از این دستگاه‌ها كهTFS 80-8 نام دارد بنا بر ادعای شركت اویستر سریع‌ترین دستگاه پركننده تیوب در جهان است كه قرار است در كارخانه برزیلی این شركت و در سال 2010  نصب شود و این در حالی است كه این شركت دارویی برای كارخانه مكزیكی خود نیز یك دستگاه TFS 80-6 خریداری كرده است.
از سوی دیگر اویستر فابریما چهار سفارش مجزا برای دستگاه‌های بسته‌بندی در كارتون از چهار مشتری برزیلی دریافت كرده و این در حالی است كه اویستر گاستی قراردادی را برده است كه مربوط به تامین یك دستگاه لیوان پركن عایق‌كننده موسوم به دوگاترم به یك مشتری برزیلی است.
اویستر برای شركت‌های مختلف در سراسر دنیا دستگاه‌ها و تكنولوژی و سرویس‌های بسته‌بندی را فراهم می‌آورد و متخصص در  بسته بندی مواد غذایی، لبنی، نوشیدنی‌ها، مواد دارویی و صنایع آرایشی است.
دفتر اصلی این شركت در اشتوتنسی در آلمان واقع شده است و 17 شركت سازنده را با 2500 كارمند دربرمی‌گیرد كه در سال 2008 به فروشی معادل 465 میلیون یورو دست یافته است.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ سه شنبه ۲۴ آذر
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ بيست و چهارم آذرکلیدها : اویستر شيلي سوپرول TFS 80 8 A F


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: