همزمان با برگزاری سمینار رویکردهای نوین مدیریتی در صنعت چاپ
نرم افزار مدیریتی هایفلکس رونمایی می‏شود


اخبار چاپ: سمینار «رویکردهای نوین مدیریتی در رسانه صنعت چاپ» چهارشنبه 25 آذر ماه در آمل برگزار می شود.اسدالله اخیان دبیر این سمینار یک روزه با اعلام این مطلب به اخبار چاپ گفت: در این سمینار آموزشی، علمی، کاربردی موضوعات نقش صنعت چاپ در مدیریت برند، تولید چاپ گرافیک و نقش سیستم های اطلاعات مدیریت در کیفیت تولیدات چاپی بررسی می شود.

به گزارش اخبار چاپ، این فارغ التحصیل رشته چاپ و نشر و مدرس دانشگاه افزود: پیش از این قرار بود این سمینار تنها یک سیمنار آموزشی باشد اما به این نتیجه رسیدیم که توجه به آموزش در کنار صنعت تاثیرگذار است. بنابراین آن را از حالت دانشگاهی بیرون آوردیم تا افراد درگیر در بدنه صنعت چاپ بتوانند از مباحث آن بهره ببرند.
اخیان گفت: صنعتی پیشرفت می کند که علم را هم در کنار خود داشته باشد اما متاسفانه به این مساله به حد کافی بها داده نشده است. این مساله خصوصا در صنعت چاپ اهمیت بیشتری می یابد. چون این صنعت در جهان با علم آمیخته شده است و ما نیز برای پیشرفت در این زمینه، باید علم و صنعت را در کنار هم داشته باشیم.
وی درباره نرم افزار مدیریتی هایفلکس که در این سمینار معرفی می شود نیز گفت: این نرم افزار به مدیران واحدهای چاپی این امکان را می دهد که اطلاعات پیش از چاپ، چاپ و پس از چاپ را در در فایل مدیریتی خود داشته باشند و بدانند هر کار در چه مرحله ای قرار دارد. با استفاده از این نرم افزار می توان کار را حتی از کشوری دیگر پیگیری کرد .
اخیان گفت: در این سمینار که به همت دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته چاپ برگزار می‌شود، جمعی از مدیران شركت‌های تبلیغاتی، موسسات چاپی، چاپخانه‌ها و دست‌اندركاران بخش‌های مختلف چاپ حضور خواهند داشت.
وی افزود: سخنرانان این سمینار، كامبیز خالقی‌زاده و مجید زمانی‌ از فارغ التحصیلان رشته چاپ و نشر هستند و درباره سیستم‌های مدیریتی در صنعت چاپ و تشریح عملكرد این سیستم‌ها در هر چاپخانه سخنرانی می کنند.
سمینار یک روزه رویکردهای نوین مدیریتی در رسانه صنعت چاپ با حمایت و تحت نظارت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آمل از ساعت 9 تا 15 روز 25 آذر ماه در محل این اداره برگزار می شود.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ دوشنبه ۲۳ آذر
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ بيست و سوم آذرکلیدها : هایفلکس آمل اخیان


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: