صنایع بسته بندی به کمک المپیک لندن می‏روند


اخبار چاپ: برگزاركنندگان المپیك 2012 لندن (Locog) چشم انتظار همكاری با صنایع بسته‌بندی هستند تا برای مواد غذایی و تهیه غذا به دوام و ماندگاری بیشتر برسند.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از پرینت ویك، اسراف و اتلاف یكی از پنج حوزه‌ای است كه (Locog) برای كنترل آن تلاش می‌كند و بررسی‌ها نشان می‌دهد مسمومیت غذایی چهل درصد از هشت هزار و دویست و پنجاه تن اتلاف را در طول برگزاری این دوره‌‌ها به خود اختصاص می‌دهد.

(Locog)در گزارش خود به تعدادی از فعالیت‌ها برای مبارزه با این مشكل اشاره كرده است كه یكی از آن‌ها همكاری نزدیك با صنایع بسته‌بندی، مركز بین‌المللی تهیه و بسته‌بندی مواد غذایی، برای "شناسایی راه‌حل‌های قابل اجرا در سیستم‌های بسته‌بندی مواد غذایی" است.

دیوید هیگینز، یكی از مدیران اجرایی المپیك می‌گوید: "دوام و ماندگاری قلب این پروژه است. چه با طراحی جایگاه‌های جدید، چه با بهره‌گیری بیشتر از حمل و نقل  آبی و ریلی برای كاهش نشتی‌های ناشی از حمل و نقل با خودرو، چه با بازیافت و استفاده مجدد ضایعات در سایت‌ها و یا با كاشت هزاران درخت و گیاه جدید، ما مصممیم از نشت كربن اجتناب كنیم و برای این صنعت میراث سبزی به جا بگذاریم."

شهردار لندن، بوریس جانسون، می‌گوید :" من می‌خواهم لندن به عنوان پیشتاز در تعیین استانداردهای جدید در كاهش نشر كربن و همچنین اقتصاد كم كربن در جهان شناخته شود و شغل‌های سبز ایجاد كند."

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ يکشنبه ۲۲ آذر
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ بيست و دوم آذرکلیدها : Locog 2012 LONDON لندن المپیک بسته بندی


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: