مسوولان شرکت به فکر برگزاری نمایشگاه در جاده ها افتاده اند!
سود آوری چین برای مدیران KBA


اخبار چاپ: علیرغم بحران مالی و اقتصادی جهان در سال 2009، KBA موفق‌ترین سال را در بازار چین پشت سر گذاشت. بنا بر اعلام این شركت، به دنبال حجم بالای سفارشات در سه ماهه اول سال و تجارت پرسرعت و زنده چاپ چین در پكن به سرعت مشخص شد كه فروش امسال همه ركوردها را خواهد شكست.

به گزارش اخبار چاپ، علاوه بر سفارش دستگاه‌های چهار و پنج رنگه B1 ، فروش‌های جدید شامل یك Rapida 105 با پوشش هفت واحدی برای «لانگفانگ بیفانگ جیاك» و یك دستگاه با پوشش پنج واحدی برای «تانگ شان كایلوآن دیلی» بوده كه هر دو دستگاه اواخر امسال به این شركت‌ها منتقل خواهند شد.KBA همچنین می‌گوید دستگاه B2 Rapida 75 كه برای اولین بار در نمایشگاه دروپا رونمایی شده بود نیز به خوبی جای خود را در بازار چین باز كرده و خطوط چاپ زیادی هم‌اكنون در حال استفاده از این دستگاه هستند و در بسیاری از شهرها نیز این دستگاه  به زودی نصب خواهد شد.
ولی بر اساس اظهارات شركت، بیشترین فروش را دستگاه‌های لارج فورمت داشته‌اند كه تنها در ماه سپتامبر گذشته سه قرارداد فروش برای آن‌ها  به امضا رسیده است. این معاملات شامل 7B Rapida 162 ، شش پوششه است كه قرار است به «ژانلونگ پیپر» در ژوآنگ‌ژو تحویل داده شود و یك Rapida 142 6B پنج رنگ است كه هم برای شركت «ژیانگمن یینگ‌ژین» و هم برای «زیانتائو هوئامی» فرستاده خواهد شد.
همچنین KBA در خبرها از سمینار و نمایشگاه یازده روزه جاده‌ای خبر داده است كه از شش شهر چین گذر كرده وامكان مشاركت هر چه بیشتر چاپ‌گرها را فراهم ‌آورده است.
موضوعات این سمینار بنا بر نیازهای مناطق متفاوت بوده و شامل نظارت بر كیفیت مناسب، حمایت از برندها، چاپ پلاستیك و خدمات پس از چاپ لوكس بوده است.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ شنبه ۲۱ آذر
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ بيست و يکم آذرکلیدها : KBA دروپا چین B2 Rapida 75 Rapida 142 6B


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: