اعلام برنامه های سرای اهل قلم


اخبار چاپ: برنامه های هفته آینده سرای اهل قلم اعلام شد. برنامه های این سرا از شنبه 21 تا چهارشنبه 25 آذر ماه برگزار می شود.

به گزارش اخبار چاپ، شنبه 21 آذر ماه جلسه دیگری از سلسله نشست های سعدی پژوهی با حضور دکتر منصور ثروت و دکتر نیما تجبر از ساعت 16 و 30 تا 18 و 30 برگزار می شود و در روز یکشنبه نیز نشست نقد و بررسی کتاب «پس از تاریکی» نوشته هاروکی موراکامی با حضور احسان عباسلو، فرشته احمدی و مهدی غبرایی (مترجم اثر) از ساعت 16 و 30 تا 18 و 30 برگزار می شود.
روز دوشنبه نیز دو نشست در سرای اهل قلم برگزار می شود: از ساعت 14 تا 16 کارگاه داستان نویسی با حضور فیروز زنوزی جلالی برگزار می شود و از ساعت 16 و 30 تا 18 و 30 نشست مقدمه ای بر علوم انسانی (حوزه فلسفه) با حضور دكتر منوچهر صانعی دره بیدی و دكتر سعید حنایی كاشانی برگزار می شود .
همچنین در روز سه شنبه جلسه رونمایی كتاب گمگشته در مسیر از ساعت 17 تا 19 برگزار می شود.
در روز چهارشنبه نیز نشست نقد و بررسی كتاب هخامنشیان با حضور دكتر روزبه زرین كوب، دكترحسن رضایی باغ بیدی و عسگر بهرامی برگزار می شود.
سرای اهل قلم در این روز همچنین نشست جنسیت و اعتیاد (حوزه علوم اجتماعی) با حضور سعید مدنی، محمد جعفر سخاوت و پروانه زاهدی فر را برگزار می کند.
این نشست ها در سرای اهل قلم به نشانی خیابان انقلاب، خیابان فلسطین جنوبی، کوچه خواجه نصیر، شماره 10 برگزار می شود.                             

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ جمعه ۲۰ آذر
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ بيست آذرکلیدها : سرا برنامه ها


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: