به همراه وزیر بازرگانی؛
مسوولان اتحادیه صادرکنندگان چاپ به قزاقستان می روند


اخبار چاپ: رییس و نایب رییس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ از 22 تا 25 آذر به همراه وزیر بازرگانی ایران به قزاقستان سفر می کنند.

به گزارش اخبار چاپ، رضا رضایی رییس اتحادیه صادرکنندگان خدمات صنعت چاپ با اعلام این مطلب گفت: هیات همراه وزیر بازرگانی ایران را نمایندگان گروههای تجاری تشکیل می دهند و ما نیز برای معرفی توانمندی های ایران در حوزه چاپ و بسته بندی به این کشور سفر می کنیم
وی افزود: برای معرف توانمندی های صنعت چاپ و بسته بندی بروشورهای اعضای اتحادیه را به نمایندگان بازار هدف در کشور قزاقستان ارائه می کنیم. بروشورهایی هم به زبان روسی در اتحادیه طراحی کرده ایم که در آن کشور ارائه می شود.
رضایی همچنین افزود: تلاش می کنیم نظرخواهی هایی هم درباره نمایشگاه پکو 2009 از شرکت کنندگان قزاقستانی این نمایشگاه داشته باشیم.
رضایی درباره اثرات نمایشگاه پکو در مقوله صادرات خدمات صنعت چاپ و بسته بندی نیز گفت: حجم قراردادهای امضاشده در این نمایشگاه به 100 میلیاردتومان رسیده است و 16 هزار نفر بازدیدکننده داشته است. طبق گزارشاتی که به ما رسیده است، بعد از اتمام نمایشگاه نیز برخی اعضا سفارشات خوبی گرفته اند.
وی افزود: برگزاری نمایشگاه پکو 2009 سبب شد که صاحبان صنایع کشورهای عضو اکو خیلی جدی تر به خدمات چاپ و بسته بندی کشور ما فکر کنند و برای ارائه سفارشات خود تصمیم بگیرند.
رضایی در پایان گفت: تاثیر برگزاری این نمایشگاه بر همکاران ما در صنایع چاپ و بسته بندی این بود که توانستند سفارشاتی بگیرند که اگر آنها را به نحو احسن انجام داده و تحویل دهند، می توان امیدوار بود که در آینده از سوی این کشورها، درخواست نمایندگی داشته باشند که گامی در جهت شکوفایی صنعت چاپ و بسته بندی کشور است.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ چهارشنبه ۱۸ آذر
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ هجدهم آذرکلیدها : اتحادیه رضایی قزاقستان وزیر بازرگانی


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: