دبیر بخش مسابقات جشنواره چاپ:
از صد نمره 60 می‏گیریم/ آثار برگزیده کتاب می‏شود


اخبار چاپ: پرونده بخش مسابقات تخصصی نهمین جشنواره صنعت چاپ، تا اواخر آذر ماه بسته و دبیرخانه این جشنواره برای برنامه ریزی دوره آینده آماده می شود.

محسن یگانه دبیر بخش مسابقات تخصصی نهمین جشنواره صنعت چاپ، با اعلام این مطلب به اخبار چاپ گفت: قطعا ارزیابی ستاد برگزاری این بخش از جشنواره نهم، مثبت است اما فکر می کنم از 100 نمره برگزاری این جشنواره، به 60 نمره آن دست یافته ایم. اما این مساله به این معنی نیست که با این نظر، به گرفتن بازخورد از دست اندرکاران صنعت چاپ اهمیتی ندهیم. در برنامه هایی که برای گرفتن این بازخوردها داریم، تلاش می کنیم به جمع بندی نهمین دوره این جشنواره دست پیدا کنیم و این نظرات را در برنامه ریزی های دهمین دوره جشنواره صنعت چاپ دخالت دهیم.
وی درباره مکانیسم های گرفتن بازخورد از اهالی صنعت چاپ گفت: انجام نظرسنجی با روش های علمی و برگزاری نشست های نقد و بررسی با گروههای مختلف صنعت چاپ، از جمله برنامه های ماست.
یگانه افزود: در مسابقات تخصصی جشنواره امسال کار داوری و انتخاب در دو بخش محصول چاپی و واحد چاپی برتر برگزار شد و ما در نظر داریم با این نظرسنجی ها به یک طرح ملی برای این بخش از جشنواره صنعت چاپ دست پیدا کنیم.
وی همچنین از آماده سازی ویژه نامه ای درباره بخش مسابقات تخصصی نهمین دوره جشنواره صنعت چاپ خبر داد و گفت: این ویژه نامه تا پایان آذر ماه آماده می شود. همچنین در صدد انتشار کتابی از آثار راه یافته به بخش مسابقات تخصصی جشنواره صنعت چاپ هستیم که پیش بینی می شود کار انتشار آن تا سه ماه آینده انجام شود.
یگانه در پایان از برگزاری جلسه تقدیر از دوارن و کارشناسان بخش مسابقات تخصصی نهمین دوره جشنواره صنعت چاپ خبر داد اما گفت: هنوز تاریخ قطعی این برنامه مشخص نشده است.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ دوشنبه ۱۶ آذر
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ شانزدهم آذرکلیدها : یگانه جشنواره مسابقات ارزیابی


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: