از سوی سازمان ارتقای طراحی صنعتی ژاپن اهدا شد
چهار جایزه برای «كونیكا مینولتا»


اخبار چاپ: سازمان ارتقای طراحی صنعتی ژاپن (JIDPO) ، چهار جایزه طراحی خوب 2009 را به مركز فناوری كونیكا مینولتا در توكیو اعطا كرد.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از آی گرفیكس، كونیكا مینولتا اعلام كرد این جوایز را برای سری دستگاه‌های دیجیتال مونوكروم موسوم به پرو بیژاب  1200/1200P/1051 دریافت كرده است كه دارای مشخصه‌های طراحی جدیدی از قبیل خطوط صاف در پوشش‌های خارجی است كه دیدگاهی روشن و صریح را بدون ایجاد محدودیت در طراحی ارائه می‌دهد.
این شركت قرار است به فعالیت‌های خود در مركز فنی‌اش به صورت فعال ادامه دهد و فناوری‌های جدیدی را در دنیای عكاسی و بر مبنای مواد خاص، آلات بصری، تولیدات نانو و فنون عكاسی گسترش ‌دهد.
دیوید پروكتر، مدیر بازاریابی «كونیكا مینولتا بیزنس سولوشنز» در استرالیا می‌گوید :"دستگاه‌های چاپ مونوكروم ما كه جایزه برده‌اند از فلسفه ما به عنوان شركتی خلاق كه به دنبال خلق محصولات و خدمات  در زمینه عكاسی است، پشتیبانی می‌كنند."
بنا بر اطلاعات ارائه شده توسط كونیكا مینولتا، JIDPO هرسال برای جوایز طراحی خوب خود از بین هزار شركت حدود سه هزار اثر دریافت می‌كند و تنها آن‌هایی را انتخاب می‌كند كه كیفیت و یكپارچگی طراحی متمایزی داشته باشند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ دوشنبه ۱۶ آذر
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ شانزدهم آذرکلیدها : كونيكا مينولتا JIDPO بيژاب ژاپن


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: