رئیس هیات مدیره انجمن تصویرگران خبر داد
برگزاری مجمع عمومی فوق العاده/ برخی اعضای انجمن فعال نیستند


اخبار چاپ: مجمع عمومی فوق العاده انجمن تصویرگران کتاب کودک 18 آذر ماه در خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

عطیه مرکزی رییس هیات مدیره این انجمن با اعلام این مطلب به اخبار چاپ گفت: پیش از این در تاریخ 18 آبان ماه مجمع عمومی انجمن برگزار شده بود که به دلیل نرسیدن اعضا به حد نصاب رای گیری برای انتخاب هفتمین هیات مدیره انجمن تصویرگران کتاب کودک، لغو شد.
مرکزی افزود: تلاش کرده ایم در فاصله این دو جلسه به مساله حق عضویت های معوقه اعضای انجمن نیز رسیدگی کنیم. برخی از اعضای انجمن مدت هاست در انجمن فعال نیستند و باید نسبت به ادامه عضویت آنها تصمیم گیری شود.
این تصویرگر کتاب کودک همچنین به مساله برگزاری کلاس های آموزش تصویرگری در محل این انجمن اشاره کرد و گفت: به دلیل ضعف عمده هنرجویان تصویرگری در اصول پایه هنرهای تجسمی، شرکت بسیاری از این افراد در این دوره های آموزشی، منوط به گذراندن دوره طراحی عمومی شد.
وی افزود: این دوره، از دهم آذر ماه آغاز شده و از چند هفته بعد، تصویرگرانی مانند فرشید شفیعی، پژمان رحیمی زاده و حافظ میرآفتابی تدریس در کلاس های تکنیک های تصویرگری و کلاس های عملی را آغاز خواهند کرد.
مجمع عمومی فوق العاده انجمن تصویرگران کتاب کودک ساعت 17 روز چهارشنبه هجدهم آذر ماه در سالن ناصری خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ يکشنبه ۱۵ آذر
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ پانزدهم آذرکلیدها : عطیه مرکزی انجمن تصویرگران


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: