تولید کنندگان در شانگهای آخرین محصولات خود را به نمایش گذاشته اند
رقابت شدید در لیبل اکسپوی آسیا


اخبار چاپ – شانگهای: جدیدترین نمایشگاه لیبل اكسپوی آسیا ممكن است هیجان انگیزترین این نمایشگاه‌ها باشد. بلیط‌های این نمایشگاه كه از سال 2003 با نام لیبل اكسپوی چین آغاز به كار كرده از سه ماه پیش، به طور كامل به فروش رسیده است. لیبل اكسپوی چین نمایشگاهی برای كل منطقه است كه در شانگهای مركز رشد صنعت لیبل در آسیا برگزار می‌شود.

به گزارش اخبار چاپ، دلیل آن‌كه بسیاری از تامین‌كنندگان لیبل به چین خیره شده‌اند فقط این نیست كه این بازار به سرعت رو به رشد است بلكه علاوه بر آن هنوز جوان است و امكان رشد برای همه به صورت مساوی در آن وجود دارد. به خاطر این برابری موقعیت و امكان برد مساوی در بازار است كه رهبران این بازار در اروپا، آمریكا و بقیه قسمت‌های آسیا در چین دیگر قطعا برنده نخواهند بود و باید به رقابتی سخت بپردازند.
بسیاری از مصرف‌كنندگان نهایی نیز چین و آسیا را به عنوان منابع خود در نیازهای مربوط به بازار لیبل در نظر می‌گیرند و اهالی صنعت چاپ و صنایع تبدیلی را به سرمایه‌گذاری بر روی مواد و ماشین‌های با كیفیتی كه در این نمایشگاه عرضه می‌شود، تشویق می‌كنند.
نمایشگاه لیبل اكسپوی آسیا توسط آكادمی فنون چاپ چین CAPT و همه مجله‌های مهم چاپ و بسته‌بندی منطقه حمایت می شود كه این خود تاییدكننده موقعیت مناسب به عنوان یك نمایشگاه قابل ملاحظه است.
لیبل اکسپوی آسیا اول دسامبر در مرکز جدید نمایشگاهی شانگهای آغاز شده و تا چهارم ادامه دارد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ پنج شنبه ۱۲ آذر
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ دوازدهم آذرکلیدها : شانگهای آسیا لیبل


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: