دیروز در مرکز نمایشگاهی شانگهای
لیبل اکسپوی آسیا آغاز شد


اخبار چاپ - شانگهای: چهارمین نمایشگاه لیبل آسیا موسوم به لیبل اکسپوی 2009 در مرکز جدید نمایشگاهی بین المللی شانگهای با حضور گسترده تولید تولید کنندگان برچسب های هوشمند و امنیتی از دیروز آغاز شد. در این نمایشگاه که تا چهارم دسامبر ادامه دارد شرکت کنندگان در کنفرانس هایی از آخرین پیشرفت های صورت گرفته در این حوزه ها مطلع می شوند.

به گزارش اخبار چاپ، برگزار کنندگان می گویند آخرین نمایشگاهی که سال 2007 برگزار شد بیش از 14هزار بازدید کننده داشته است اما این نمایشگاه رکورد بازدید کننده متخصص را خواهد شکست.
بسیاری از كاربران نهایی، چین و آسیا را به عنوان منبع نیازهای خود در حوزه لیبل‌ها در نظر می‌گیرند و دست‌اندركاران محلی خود را در حوزه چاپ و تبدیل تشویق می‌كنند تا بر روی جدیدترین، معتبرترین و با كیفیت‌ترین دستگاه‌ها و موادی كه در این حوزه‌ها در نمایشگاه لیبل اكسپوی آسیا به نمایش گذارده می‌شوند، سرمایه‌گذاری كنند.
در چین بخش چاپ بسته‌بندی - شامل لیبل‌ها و بسته‌بندی‌های انعطاف‌پذیر و مقوایی- در حال حاضر نزدیك به پنجاه درصد از كل چاپ كشور را به خود اختصاص داده است و در ده سال اخیر شاهد شكوفایی شگرفی بوده است كه منجر به افزایش حجم تولید شده است.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ چهارشنبه ۱۱ آذر
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ يازدهم آذرکلیدها : چین لیبل اکسپو


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: