«وحشی در شهر» به بازار آمد
مولف کتاب های چاپ، عکاس طبیعت شد


اخبار چاپ: انتشارات پنسرد (Pensord) كتاب عكس‌های رنگی‌ اندرو ویلسون را كه حاصل عكاسی این متخصص تولیدات چاپی است، به بازار فرستاد.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از پرینت ویك، ویلسون كه بیشتر با لقب‌های فنی نظیر "كتاب راهنمای تولیدات چاپی" شناخته شده است، این‌بار دست بر موضوع طبیعت گذاشته و كتابش با عنوان "وحشی در شهر" كه تصاویر ریچموند پارك لندن و باقی گذرگاه‌های طبیعی را به تصویر می‌كشد به چاپ رسانده است.
او خود می‌گوید: "معمولا من به مردم در خصوص نیازهای چاپی‌اشان كمك می‌كنم، ولی اكنون كه تجارت اندكی مسیر كندتری را طی می‌كند توانستم آگاهی‌ام را از چاپ با عشقم به عكاسی تلفیق كنم تا این كتاب چاپی زیبا را تولید كنم."
این كتاب 132 صفحه‌ای توسط انتشارات پنسرد روی كاغذ گلاسه 170 گرمی كه توسط شركت تامین كاغذ دنماور ایندیپندنت پیپرز تهیه شده بود چاپ و در فولیو بریستول صحافی شد. توصیه‌ها و مشاوره‌ها در زمینه مدیریت رنگ توسط پل شرفیلد از شركت مشاوره میسینگ هورس ارائه شده است.
ویلسون در مورد این كتاب همچنین می‌گوید: "این تجربه یكی از بهترین كارهایی بود كه تا به حال انجام داده‌ام و فقط آرزو می‌كردم كاش سال‌ها پیش شروع كرده بودم. من همیشه علاقه وافری به طبیعت و عكاسی داشته‌ام و این فرصتی عالی بود تا این دو را با هم بیامیزم."

 

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ يکشنبه ۸ آذر
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ هشتم آذرکلیدها : اندرو ویلسون کتاب هنر


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: