شجاع:
80 درصد مخاطبان پكو راضی بودند


عضو شورای سیاست‌گذاری نخستین نمایشگاه بین‌المللی صنعت چاپ کشورهای عضو اکو، از رضایت 80 درصدی مخاطبان این نمایشگاه خبر داد و با اشاره به حضور بازدیدکنندگان تخصصی در نمایشگاه گفت: پکو 2009 یکی از موفق‌ترین نمایشگاه‌های صنعت چاپ است که حجم گسترده‌ای از بازدیدکنندگان تخصصی را به خود جذب كرد.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از ایبنا غلامرضا شجاع، با بیان این مطلب گفت: حضور نمایندگان صنعت چاپ کشورهای مختلف و شرکت‌هایی چون هایدلبرگ، کوموری، آگفا و ... یکی دیگر از ویژگی های نمایشگاه است، زیرا سال های زیادی بود که این شرکت‌ها در نمایشگاه های ایران حضور نداشتند.
وی توجه به بخش کارتن و مقوا را یکی دیگر از مزیت‌های این نمایشگاه دانست و یادآور شد: پیش از این در سایر نمایشگاه‌ها، توجه چندانی به بخش کارتن و مقوا نمی‌شد، اما با توجه به تاثیر این بخش در حوزه‌های مختلف چاپ و بسته‌بندی، جایگاه ویژه‌ای به شرکت‌کنندگان اختصاص داده شد.
شجاع همچنین به استقبال شرکت‌کنندگان در نمایشگاه اشاره کرد و افزود: در دیدار روز گذشته هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ از نمایشگاه، بیش از 80 درصد مراجعه‌کنندگان از نمایشگاه رضایت داشتند.
وی تصریح کرد: همیشه نخستین تجربه‌ها با کم وکاست روبه‌روست و امیدواریم نمایشگاه در سال آینده با کمترین نقص و بهترین کیفیت برگزار شود.
نخستین نمایشگاه بین‌المللی کشورهای عضو اکو، امروز (دوم آذر ماه) پس از پنج روز فعالیت در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد به کار خود پایان می‌دهد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ دوشنبه ۲ آذر
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ دوم آذرکلیدها : شجاع پكو اكو


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: