مدیرعامل شركت بازدید خبر داد:
50میلیارد تومان گردش مالی پکو 2009


اخبار چاپ: نخستین نمایشگاه چاپ و بسته بندی کشورهای عضو اکو در حالی ساعاتی دیگر در مشهد به کار خود پایان می دهد که جلسه شورای سیاستگذاری پکو 2010 به منظور سیاستگذاری بلافاصله پس از پایان نمایشگاه برگزار می‌شود.

به گزارش اخبار چاپ مجری برگزاری نخستین نمایشگاه چاپ و بسته بندی کشورهای عضو اکو (پکو 2009) در ساعات پایانی این نمایشگاه گفت: نمایشگاه پکو 2009 که صبح روز پنجشنبه 28 آبان در مشهد افتتاح شده بود عصر امروز یکشنبه دوم آذر به کار خود پایان می‌دهد.
مهدی کاظمی ادامه داد: در نمایشگاه امسال مبادلاتی بالغ بر 50 میلیارد تومان با کشورهای عضو اکو انجام گرفت که این میزان ارزآوری برای نمایشگاهی که نخستین دوره آن برگزار می‌شود قابل توجه است. در این نمایشگاه کشورهای مختلف از شرکتهای ایرانی خرید کردند که این خرید بیشتر از دستگاههای چاپ بوده است.
وی با اشاره به اینکه در روز پایانی مقامات استانی خراسان رضوی از نمایشگاه بازدید کردند بیان کرد: نمایشگاه بدون اختتامیه رسمی و با بازگشت میهمانان خارجی به کشورهایشان به کار خود پایان می دهد.
مدیرعامل شرکت بازدید با اعلام این خبر که صحبتهایی برای برگزاری نمایشگاه دوره آینده در ترکیه صورت گرفته است توضیح داد: این بحث وجود داشت که نمایشگاه به ترکیه یا یکی دیگر از کشورهای عضو اکو منتقل شود ولی نتیجه این صحبتها در جلسه سیاستگذاری پکو 2010 مشخص خواهد شد. البته بیشترین احتمال بر تعیین ایران به عنوان میزبان است و گزینه تهران یا مشهد به عنوان مکان برپایی نمایشگاه به بحث گذاشته می شود.
وی در پایان به مهر گفت: بلافاصله پس از پایان نمایشگاه جلسه شورای سیاستگذاری پکو برای برنامه‌ریزی سال آینده میلادی آغاز می‌شود.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ دوشنبه ۲ آذر
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ دوم آذرکلیدها : پكو كاظمي اكو


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: