حقی افزود: این نمایشگاه به هر حال می تواند جرقه خوبی برای راهیابی به بازارهای هدف در کشورهای آسیای میانه باشد.
وی گفت: مطمئنا در آینده می توانیم با برنامه ریزی های بلندمدت به بازارهای هدف این کشورها دسترسی پیدا کنیم.
حقی گفت: آنچه که باید در این برنامه ریزی مورد توجه قرار گیرد، ارائه اطلاعات جامع و مستند از توانایی های شرکت های ایرانی در حوزه صنایع چاپ و بسته بندی است. اگر نمایندگان صنایع کشورهای عضو اکو قبل از نمایشگاه به این اطلاعات دسترسی داشته باشند، می توان به دسترسی به بازارهای هدف امید بیشتری پیدا کرد.
شرکت ایحاگستر شمال که فعالیت عملی خود را از سال 86 آغاز کرده است، در بخش های تولید، پیش از چاپ، چاپ و پس از چاپ فعالیت می کند.