معرفی برگزیدگان جشنواره طنز مکتوب


اخبار چاپ: برگزیدگان چهارمین جشنواره‌ طنز مكتوب در دو بخش آزاد و ویژه معرفی شدند. عنوان بخش ویژه این جشنواره اصلاح الگوی مصرف بود.

به گزارش اخبار چاپ، در بخش شعر، بخش ویژه برگزیده نداشت و از چهار نفر تقدیر شد؛ سعید نوری، راشد انصاری، مصطفی مشایخی و معصومه پاكروان. اما برگزیدگان بخش آزاد، عباس صادقی، سعید سلیمانپور و مصطفی حسن‌زاده بودند كه به ترتیب اول تا سوم شدند. در این بخش از سعیده موسوی‌زاده و نسیم عرب‌امیری هم تقدیر شد.
در بخش نثر در بخش ویژه، افشین امیری ججین برگزیده شد و در بخش آزاد، عباس قدیر‌محسنی، محسن علینقیان و فرهاد ناجی اول تا سوم شدند.
در بخش داستان كوتاه، آزاده قدرتی برگزیده‌ بخش ویژه شد و در بخش آزاد، علیرضا لبش، مهرداد صدقی و مهدی دهقانی اول تا سوم شدند. در این بخش از فاضل تركمن تقدیر به عمل آمد.
بخش فیلم‌نامه‌ كوتاه در بخش ویژه برگزیده‌ای نداشت و از سعید ثقه‌ای تقدیر شد. در بخش آزاد نیز هیچ اثری شایستگی احراز رتبه‌ اول را نداشت و ابوالفضل رودگر و سعید ثقه‌ای دوم و سوم شدند. از سه اثر هم تقدیر شد؛ عزیز‌الله محمدپور، عبدالمحمد انصاری و سیروان زمانی.
همچنین در بخش مقاله، هیأت داوران چهارمین جشنواره‌ طنز مكتوب كه از سوی دفتر طنز حوزه‌ هنری برگزار می‌شود، سعید سلیمان پور، عبدالصمد مقدمی و مهدی فرخ‌اللهی را به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی كردند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ دوشنبه ۲۵ آبان
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ بيست و پنجم آبانکلیدها : طنز مکتوب جشنواره


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: